سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

حق با آیت الله بود ، نه سردار
آقای قاسمی! ریش تان را نتراشید


متأسفانه ، این افراد مصونیت هم دارند و تا کنون هیچ مرجع قانونی از آنها درباره تجمعات بی مجوزشان حتی سوال هم نکرده است چه برسد به این که متعرضان شود که شما چه کاره مملکتید که در همه قضایای کشور ، از اکران فیلم ها تا سیاست خارجی و از احکام قضایی تا مصوبات مجلس ، مداخله می کنید.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی ساعت رسمی کشور در ساعت ۲۴ سی‌ام شهریور یک ساعت به عقب برگردانده می‌شود......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

سخنگوی قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت تعقیب کیفری عوامل اهانت به پیامبر اسلام (ص) از سوی دادستان‌های کل کشورهای اسلامی و همچنین اعلام نام‌ها و ذکر جزییات اقدامات پنج قاچاقچی شیشه ـ که در روزهای اخیر اعدام شده‌اند ـ به پرسش‌های گوناگون خبرنگاران پیرامون پرونده «مرتضوی» و «حیدری‌فر»، آزادی یوسف ندرخانی و اخلال در بازار ارز و سکه پاسخ و در پایان از آمادگی دستگاه قضایی برای کمک به دولت در مهار گرانی‌ها خبر داد........



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

قائم مقام مخابرات تهران با تشریح امکانات ارتباطاتی و مخابراتی اجلاس"نم" گفت: برای 5 روز برگزاری اجلاس، هزار تلفن موقت نصب شد و کمترین پهنای باند اجلاس 1مگابیت بر ثانیه و بیشترین آن 200 مگابیت بر ثانیه بود . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

هر چند این سؤال ، می تواند به عنوان کلیشه در همه دوره های انتخاباتی مطرح شود ، ولی در حال حاضر که برخی سوء مدیریت های دولت حاکم از یک سو و تضییقات بین المللی از سوی دیگر ، آثار خود را در جای جای کشور گذارده است ، طرح این پرسش ، راهبردی تر از هر زمان دیگری است . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

نماينده ايران به آژانس هشدار داد

واكنش به مصوبه شوراي حكام

دنیای اقتصاد- شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر علیه برنامه هسته‌ای ایران قطعنامه تصویب کرد. قطعنامه‌ای که به گفته دیپلمات‌های غربی چندان قوتی ندارد و از ارجاع موضوع به شورای امنیت نیز خودداری کرده است. با این حال، نماینده ایران در آژانس تاکید کرد که صدور چنین قطعنامه‌ای باعث «پیچیده شدن وضعیت» و «به مخاطره افتادن همکاری ایران و آژانس» می‌شود. علی‌اصغر سلطانیه گفت: این یک خطای محاسباتی دیگر خواهد بود که حاکی از فقدان درک صحیح از فرهنگ و تمدن عمیق ماست؛ ما به فشار تن در نخواهیم داد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری


رییس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: فضایی ایجاد کنید که ازدواج دانشجویی آسان و ازدواج موقت راه اندازی شود و گرنه حرام رخ می دهد.

حجت الاسلام محسن قرائتی در دومین نشست روسای دانشگاه های سراسر کشور که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در دانشگاه ها فضایی ایجاد کنید که دخترها و پسرها از هم جدا شوند با این جداسازی چندین میلیون گناه کم می شود . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
در حاشیه رفتار جدید رئیس جمهور با خبرنگاران ایرانی

ایشان پس از هفت سال قرار گرفتن در جایگاه ریاست یکی از قوای جمهوری اسلامی قطعاً باید آداب برخورد با خبرنگاران را یاد گرفته باشد. آیا خبرنگاران از آنجا جمع شده بودند که احمدی نژاد با آن ادبیات ناروا با ایشان برخورد کند یا اینکه هر کدامشان به نمایندگی از بخشی از جامعه آمده بودند سوالات و دغدغه های مردم را با رئیس جمهور مطرح کنند و برای مردم جواب ببرند؟ . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

زمان تسویه باراک و بنیامین فرا رسیده است.
آیا اسرائیل به ایران حمله می کند؟

ورود به منطقه الجلیل، تهدیدی نیست که امکان عملیاتی شدن نداشته باشد. نگاهی به جغرافیای شمال فلسطین اشغالی و پوشش جمعیتی این مناطق نشان می دهد که ورود به این مناطق امکان پذیر است. به عنوان مثال شهرک کریات شیمونا که یکی از بزرگترین شهرک های این منطقه است در چند متری نوار مرزی قرار لبنان و سرزمین های اشغالی قرار دارد و البته تعداد این شهرک ها در طول خط آبی کم نیز نیست! . . . .




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

ضرغامی در گزارشی که دادند گفتند که تنها یکی از شبکه‌ها در ترجمه دارای اشکال بوده که البته مسئولان آن شبکه مورد توبیخ قرار گرفتند اما سایر شبکه‌ها کار ترجمه را به درستی انجام دادند.

علی اکبر صالحی وزیر خارجه در جلسه غلیرعلنی مجلس توضیحاتی در خصوص علل تعطیلی سفارت کانادا در ایران و همچنین نتایج اجلاس مکه و اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران داد و به نقل از رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که مسئولان سیما به دلیل ترجمه اشتباه سخنان مرسی توبیخ شدند . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 428
بازدید هفته : 526
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 206808
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1