سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان
فال روزانه متولدین فروردین

به زندگی از زاویه ای متفاوت نگاه خواهید کرد و دیدتان وسعت پیدا می کند. در حال حاضر از پتانسیل بالایی برای موفقیت برخوردارید، کافی است نگرشی درست داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: رفتار جدی و خشک شما نسبت به بعضی اشخاص هدف خاصی را دنبال می کند ولی می تواند نتیجه عکس داشته باشد. به هرحال تاثیر لبخند از اخم بیشتر است.

پیش بینی شغل شما: ناگهان به این نتیجه می رسید که یکی از همکاران شما را در جریان مطلب مهمی قرار نداده و حالا ناچارید با عجله آن را جبران کنید. این مطلب مهم می تواند نارضایتی رئیستان را به دنبال داشته باشد.....



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1391برچسب:فال,فال روزانه,فال امروز,
ارسال توسط محمد لشگری

در این قسمت می‌خواهیم همراه با شما توری گردشی به مرموزترین و وحشتناك‌ترین مكان‌های ارواح دنیا داشته باشیم و شما را با معروف‌ترین آنها آشنا سازیم

خانه كشیش بارلی

مردم انگلیس اغلب با خانه‌های ارواح، عمارت‌ها و قصرهای تسخیر شده آشنایی زیادی دارند ولی در این كشور (خانه كشیش بارلی) یكی از پرروح‌ترین خانه‌ها است و روایات و داستان‌های بسیار زیادی برای اثبات این مدعا در دست می‌باشد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در صورتیكه تاریخ تولد شما در:

اول فروردین ماه باشد سیاه هستید
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یكم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 4 / 1391برچسب:هاله,متافیزیک,فال,رنگ,
ارسال توسط محمد لشگری

انسان از آغاز پیدایش با روح کنجکاو خود همواره در پی یافتن پاسخ‌هائی برای سوالات بیشمار خود بوده است: جهان هستی چگونه شکل گرفت؟ خورشید و ستارگان چگونه پدید آمده‌اند؟ زندگی چیست؟ آیا سرنوشت هر انسان از قبل مشخص شده است؟ و هزاران سوال دیگر.

 

در آغاز او برای هر واقعه و پدیده، خدائی قائل بود. یعنی تصور می‌کرد اگر سیل می‌آید یا طوفان رخ می‌دهد خدایان خشمگین شده‌اند. طالع بینی اولیه نیز بر اساس ستارگان آسمان بر سرنوشت بشر و دیگر جانداران و حتی گیاهان پا گرفت. طالع بینان نخستین همه پیکره‌های آسمانی را صاحب عقل و شعور می‌دانستند و آنان را خدایانی تصور می‌کردند که تمام حرکات و پدیده‌های زمینی را تحت کنترل دارند و آنها را مسئول هر واقعه خوب یا بد در روی کره زمین می‌پنداشتند.

 

در حقیقت طالع بینی در ابتدا با خرافات و موهومات و سحر و جادو آغشته بود ولی بعدها راه خود را جدا کرد و حتی در دوره‌ای از تاریخ در برخی دانشگاه‌ها تدریس می‌شد. طالع بینان چینی نیز با توجه به فرهنگ غنی و سابقه تمدن طولانی خود در این علم پیشرفت‌های به سزائی داشته‌اند . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 2590
بازدید کل : 206269
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1