سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

مطالعات جدید نشان مي‌دهند، صحبت کردن با تلفن همراه فعالیت بخش‌هایی از مغز که در نزدیکی گوشی قرار دارند را بهبود مي‌دهد؛ اما تاکنون هیچ نشانه‌ای از آسیب دیدگی در این بخش‌های مغزی مشاهده نشده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود یا افزایش سرعت آن باید چه اقدام یا اقداماتی را انجام داد؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

یزديخواه اعلام كرد
پرداخت عيدي معلمان حق‌التدريسي براساس سنوات كاري
 
جام جم آنلاين: مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به پرداخت عيدي پايان سال كارمندان رسمي و پيماني تابعه اين اداره كل گفت: به كاركنان قراردادي و معلمان حق‌التدريس نيز براساس سنوات كاري و كاركرد هفتگي عيدي پرداخت مي‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

وزیر کار و امور اجتماعی:
افزایش مزد 90 کارگران جهشی نخواهد بود
وزیر کار و امور اجتماعی در واکنش به عدم اعلام نرخ بیکاری تابستان و پائیز امسال از سوی مرکز آمار با تاکید براینکه سخنگوی این مرکز نیستم، گفت: دولت نظرات مزدی خود را در نشست شورای ‎عالی کار ارائه می‎کند اما افزایش دستمزد سال آینده کارگران جهشی نخواهد بود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

موسی قربانی:
تامین بودجه بیشتر به توسعه پارس جنوبی کمک می کند

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تامین و افزایش بودجه پارس جنوبی به اشتغال و توسعه این منطقه و کل کشور کمک چشمگیری می کند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

لایحه بودجه سال آینده که اول اسفندماه توسط رییس جمهوری تقدیم مجلس شد، با تغییرات بودجه‌ای در بخش‌های مختلف همراه شده که مهمترین آن افزایش بودجه عمرانی است. در این لایحه مواردی همچون میزان قیمت نفت در بودجه، رقم یارانه‌ها و مالیات حقوق نیز تعیین شده است.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 

 


وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان این مطلب که منابع پرداخت عیدی کارمندان تامین و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است، گفت: دستگاههای فوق پرداخت عیدی کارگران رادراسرع وقت انجام دهند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر شمس الدین حسینی امروز در حاشیه سومین کنفرانس "توسعه نظام تامین مالی" در جمع خبرنگاران با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه گفت: منابع قابل توجهی در اختیار بانکها برای افزایش سرمایه قرار خواهد گرفت و نهادهای جدیدی برای تامین مالی شکل می گیرند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1