سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

در این نمایشگاه فیس بوک به عنوان نماد شیطان طراحی شده بود و اين در حالي است كه رييس جمهوري در گفتگو با هيئتي خارجي مي گويد جوانان ايراني با اين سايت ها تعامل مي كنند؛ آیا از نظر رئیس جمهور جوانان ایرانی با شیطان تعامل دارند؟ . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

براساس اين طرح، حقوق برخي از مقامات سياسي همچون روساي سه قوه، معاون اول رييس جمهور، سفرا، وزرا، معاونين وزرا، نمايندگان مجلس، استانداران كه دو سال در مديريت سياسي خود باقي باشند و پس از ان در هر مسئوليتي كه باشند 80 درصد شغل مقامات سياسي را دريافت خواهند كرد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
محمدجواد لاریجانی:

وی گمانه زنی ها درباره وجود اختلافات بزرگ میان احمدی نژاد و آیت الله خامنه ای را رد کرد و گفت: معتقد نیستم چنین چیزی واقعی باشد. درباره این یا آن موضوع، اختلاف نظر در دیدگاه ها وجود دارد و این طبیعی است. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

سخنگوي پنتاگون در عين حال افزود :‌" اين بمب ها به ما توان بيشتري در تخريب و نابودي كليه تاسيسات زير زميني دشمن كه در آنها سلاح هاي كشتار جمعي نگهداري مي شوند ، مي دهد ." . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست و کمیته بحران برای رسیدگی به علل این حادثه تشکیل شده است. مسئولان مختلف در مکان این حادثه حضور دارند و ابعاد مختلف حادثه در دست بررسی است . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

وبلاگ علم بر دوش در آخرین پست خود نوشت:

مقدمه اول: هزینه های زندگی در جوامع غربی بالاست.

مقدمه دوم: نظام حقوقی خانواده در حق طلاق، ارث، جبران هزینه های زندگی زن مطلقه بوسیله مرد، سختگیرانه است.

مقدمه سوم: بطور معمول جوانان غربی دیر ازدواج می کنند و در طول زندگی خود سه یا چهار بار ازدواج و طلاق دارند . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 غذاهای مملو از فیبر از ابتلای زنان به سرطان سینه جلوگیری       می کند

یک پژوهش جدید در چین ثابت کرد: زنانی که مقدار بیشتری غذای مملو از فیبر می خوردند در معرض کمترین میزان خطر ابتلا به سرطان سینه هستند . . . . .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

پس از گذشت یک هفته از انتشار گزارش توسعه انساني سازمان ملل در سال 2011 كه بر اساس آن رتبه ايران به لحاظ شاخص «توسعه انسانی» در میان 187 کشور دنیا 18 پله كاهش يافته و در جایگاه هشتاد و هشتم قرار گرفته است، اینک موسسه مطالعاتی لگاتوم انگلیس نیز با انتشار گزارشی اعلام کرده است که ایران به لحاظ «شاخص رفاه» در میان 110 کشور جهان افتي 5 پله‌ای را تجربه کرده و در رتبه 97 از میان 110 کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

اگرچه بنا بر اعلام سازمان ملل متحد ایران جزو کشورهای با شاخص توسعه انسانی بالا محسوب می‌شود، اما بنا بر گزارش لگاتوم، ایران از نظر شاخص رفاه که صرفا رفاه اقتصادی هم نیست و کیفیت زندگی مردم و سطح عمومي رفاه آنها را نیز شامل می‌شود، تنزل داشته است. . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد لشگری


کمربندی که جان سه هزار هم‌وطنمان را نجات می‌دهد، کجاست؟

می‌توانیم اکنون که تنها چند روز به اجرای طرح جدید پلیس راهور مانده، از عاملان وجود نقصی بپرسیم که تأثیرش در ایمنی مسافران، تازه کشف شده، ولی به ظاهر تا کشف عاملان نقص راه زیادی مانده است. همان افرادی که خودرو غیر ایمنشان را با چند میلیون هزینه تولید می‌کنند و به چند برابر بیشتر می‌فروشند... دلیل حاشیه امنیت اینچنین افرادی در رسانه ملی چیست و چرا پلیس راهور با ایشان مماشات می‌کند؟..........




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در حالی که سازمان جهانی تجارت روز پنجشنبه اعلام کرد مذاکره کنندگانی که مسئول پیگیری روند عضویت روسیه در این سازمان هستند بسته اصلاحات و تعهدات مسکو را برای پیوستن به این نهاد تجاری تصویب کردند اما امروز نقطه عطفی در کشمکش های عضویت روسیه در تجارت جهانی بود. . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 8 / 1390برچسب:روسیه,WTO,سازمان تجارت جهانی,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 2598
بازدید کل : 206277
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1