سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

معجزه ای تکان دهنده در عصرحاضر (کربلایی کاظم ساروقی)

كشاورز بیسواد که تمام قرآن در یك شب به او آموخته شد و از او به عنوان معجزه

قرن یاد می شود

زندگی کربلایی کاظم ساروقی

داستان کربلایی محمد کاظم كریمی ساروقی ماجرای تابیدن نور بر قلب آماده‌ای است که خداوند آن را برای پذیرش انوار خود برگزیده است. او را برای دوستی خود پسندیده است. ماجرای جوانی که کمترین چیزی که از دین آموخته است را با عزم جزم خود عمل کرده است و در راه این عمل هزینه زیادی داده است......



ادامه مطلب...
تاریخ: 27 / 10 / 1393برچسب:کشاورز,بیسواد,قرآن,عکس,معجزه,
ارسال توسط محمد لشگری

برخلاف برخی که پسندیده بودن را تنها در عبوس بودن و صاف راه رفتن می‌بینند، حسن حبیبی روش دیگری را برای خود انتخاب کرد. میزان تحمل و خویشتنداری او به حدی بود که بار‌ها در نشریه گل آقا از نام و تصویر او استفاده شد و او هیچ‌گاه نقد و شکایتی نکرد و همواره از حامیان آن بود......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

دیده شدن «حبیب محبیان» در خیابان‌های تهران و جاده‌های ایران این روزها به سوژه داغ خبری مبدل شده است......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

یکی از افراد همراه رضاشاه در تبعید او به بندر موریس در آفریقای جنوبی غلامرضا پهلوی - ششمین فرزند، سومین پسر و تنها فرزند رضاشاه پهلوی از توران امیرسلیمانی بود و شاید تصور نمی‌کرد که ۷۰ سال بعد (پاییز ۱۳۹۰) و در آستانۀ ۹۰ سالگی، در رستورانی در خیابان هوگوی پاریس، لب به گفته بگشاید و آن روایت خود را بازگوید.......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
مردی بسیار عجیب که در هیچ قبری جای نگرفت (+عکس)
این ماجرا در سال 1936 میلادی در اسپانیا روی داده است.فدریكو گارسیا لوركا( fedricu garcia lorca ) شاعر ونویسنده پر آوازه اسپانیا از معدود انسانهایی بود كه در نوشته های خود به چگونگی مرگش نیز اشاره داشته بود.مثلا در شعر تن حاضر كه در سال 1935 یك سال قبل از مرگ سروده شده است میگوید: گور من كجاست؟ كفن را كه می چروكاند؟ دروغ است هر چه میگوید! . . . . .


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پادشاهی سوازیلند کشوری است در جنوب آفریقا. پایتخت سلطنتی و قانونی آن لوبامبا و پایتخت اداری آن شهر مبابانه است. قریب به نیمی از جمعیت یک میلیون 141 هزار نفری آن آلوده به ویروس ایدز هستند. 60 درصد از مردم این کشور با کمتر از 2 دلار در روز زندگی می کنند . . . . .




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
در حاشیه رفتار جدید رئیس جمهور با خبرنگاران ایرانی

ایشان پس از هفت سال قرار گرفتن در جایگاه ریاست یکی از قوای جمهوری اسلامی قطعاً باید آداب برخورد با خبرنگاران را یاد گرفته باشد. آیا خبرنگاران از آنجا جمع شده بودند که احمدی نژاد با آن ادبیات ناروا با ایشان برخورد کند یا اینکه هر کدامشان به نمایندگی از بخشی از جامعه آمده بودند سوالات و دغدغه های مردم را با رئیس جمهور مطرح کنند و برای مردم جواب ببرند؟ . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

60سال لحظه‌به‌لحظه با ایرج قادری زندگی كرده است، «تهمینه اطمینان‌مقدم» رفیق كودكی و همدم این روزهای او در گفت‌وگو با ایده‌آل از محبوب‌ترین مرد زندگی خود می‌گوید.


برترین ها:پس از 60 سال زندگی مشترك به لحظات حساسی رسیده است، تنها همدم زندگی‌اش در بستر بیماری، با مرگ مبارزه می‌كند. بیمار مردی به تمام معناست؛ مردی كه حتی در بستر بیماری  هم خوش‌‌قد و قامت است و ابهت و شكوه مردانه خاصی دارد. اكنون پس از 4 سال نبرد با سرطان هنوز هم مقتدرانه در جدال است . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 2 / 1391برچسب:ایرج قادری,سرطان,بازیگر,
ارسال توسط محمد لشگری

به کزارش شتاب و به نقل از دیلی میل: جنیفر لوپز بیش از ۱۷۰۰۰ دلار در هفته برای دوست پسر رقاصش ، کاسپر اسمارت خرج میکند.جنیفر می گوید: من از کاسپر مراقبت میکنم و از این که هر دفعه بخواهم...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

يكي از مسائلي كه روز گذشته به طنز مطرح مي‌شد، موضوع كانديدا شدن اكبر عبدي براي بازيگري بود.

ایسنا:
 در هفتمين روز جشنواره فيلم فجر در سينماي رسانه‌ها، موضوع خيانت در فيلم «برف روي كاج‌ها» ادامه پيدا كرد و «محرمانه‌ تهران» در دقيقه 45 متوقف شد.

در اين روز همچنين نمايش «پيشوني‌سفيد» سيدجواد هاشمي فضاي شادي را در سالن رسانه‌ها به وجود آورد و ترانه‌هاي آن با دست زدن همراه شد.

«خوابم مي‌آد» رضا عطاران شلوغ‌ترين سانس روز چهارشنبه بود كه بخش‌هاي زيادي از اين فيلم، بويژه بازي اكبر عبدي در نقش‌ مادر، مورد توجه قرار گرفت. مصطفي دنيزلي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، هم از تماشاگران اين فيلم بود.

یكي از مسائلي كه روز گذشته به طنز مطرح مي‌شد، موضوع كانديدا شدن اكبر عبدي براي بازيگري بود كه با توجه به نقش زني كه در «خوابم مي‌آد» بازي كرده است، عنوان مي‌شد، در نقش زن جزو كانديداهاي احتمالي خواهد بود يا مرد؟!

 
منبع: www.bartarinha.ir




ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 194
بازدید ماه : 2418
بازدید کل : 206097
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1