سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

توجه به آنچه یک خانم می گوید و طریقه بیان آن هر دو می توانند به رمزگشایی صحبت های او کمک کنند.

برترین ها: بسیاری از آقایان از پیچیدگی رفتار و گفتار خانم ها شکایت دارند و می گویند در تفسیر حرف های خانم ها به مشکل بر می خورند. به خصوص در روزهای اولیه نامزدی و آشنایی، شاید بسیاری از آقایان در برقراری ارتباط با طرف مقابل چندان موفق نباشند.  کارشناسان می گویند توجه به زبان بدن یک خانم می تواند بعضی حقایق را روشن کند، با این حال شاید توجه به تمامی حرکات او حواس شما را پرت کند طوری که تمرکز خود را بر آنچه که می گوید از دست بدهید.


خوشبختانه راه های دیگری نیز برای پی بردن به آنچه در ذهن او می گذرد وجود دارد. توجه به آنچه یک خانم می گوید و طریقه بیان آن هر دو می توانند به رمزگشایی صحبت های او کمک کنند. ممکن است راجع به هوا یا کارش صحبت کند، ولی در صحبت های او اشاراتی ظریف در مورد نگرشش نسبت به شما وجود داشته باشد.

پس اگر می خواهید بدانید در جلب نظر او موفق بوده اید یا نه، به نکات زیر توجه کنید: . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

سوال‌های مهمی را که ممکن است در مورد آموزش موسیقی به کودکان در ذهن هر پدر یا مادری ایجاد شود و جواب‌هایی را که به موسیقی‌دان شدن فرزندتان کمک می‌کند.
برترین ها:  تابستان که می‌شود بعضی ها تصمیم می‌گیرند جهت استفاده بهینه از اوقات فراغت، فرزندانشان را به انواع و اقسام کلاس‌ها، از جمله کلاس موسیقی بفرستند،  اما آیا بچه‌ها هم دوست دارند موسیقی‌دان باشند؟ حالا هم که سه ماه طلائی تابستان فرارسیده و بهترین فرصت برای فرستادن بچه‌ها به انواع و اقسام کلاس‌ها پیش آمده، خیلی ها فرزندشان را در یک کلاس موسیقی ثبت نام می‌کنند به این امید که اول مهر یک نوازنده همه فن حریف تحویل بگیرند.


در ادامه، سوال‌های مهمی را که ممکن است در مورد آموزش موسیقی به کودکان در ذهن هر پدر یا مادری ایجاد شود و جواب‌هایی را که به موسیقی‌دان شدن فرزندتان کمک می‌کند، می‌خوانید . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1