سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

احمدي‌نژاد بايد تصورات ذهني غلط خود را مبني بر اينكه وي منجي انقلاب است و كشور بدون وجود او دچار مشكل مي‌شود، كنار بگذارد.
مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران تأكيد كرد: احمدي‌نژاد چشم خود را بر تخلفات متملقان و باند انحرافي نبندد.
به گزارش جهان عباس سليمي‌نمين با تأكيد بر اينكه نبايد تصور شود كه وسوسه‌ ماندگاري در قدرت تنها در افراد خاصي شكل مي‌گيرد، افزود: همه افراد در ارتباط با اين مسئله با پوشش‌ها و بهانه‌هاي خاصي مي‌توانند دچار لغزش شوند.. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

تهوع یکی از اختلالات گوارشی است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری

در این مقاله 16 ماده مفید را که در رفع حالت تهوع و جلوگیری از آن موثرند، برای شما آورده ایم:

1- پودر سماق در درمان اختلالات گوارشی و مشکلات روده بزرگ، برطرف کردن حالت تهوع و بی اشتهایی موثر است. . . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 27 / 2 / 1390برچسب:تهوع,ضد تهوع,درمان,پیشگیری,
ارسال توسط محمد لشگری

10 توصیه برای آنكه دچار كاهش میل جنسی نشوید

در صورتی كه میل جنسی شما كاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل كنید و ...

76 درصد از زوجین معمولا در روابط خود با مشكلاتی روبه‌رو هستند. در صورتی كه میل جنسی شما كاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل كنید. . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

عضو شورای شهر تهران: اظهارات شورای شهر، مبنی بر عوارض تشعشعات آنتن های «bts» تلفن همراه در سطح شهر بر پایه مطالعات کارشناسان بیان و از لحاظ علمی ثابت شده است/ صدوقی: از مسئولین خواهشمندیم، تنها به ادعا و اظهارات برخی بسنده نکنند/ موسوی: این آنتن ها را بررسی کرده و تاکنون به نتایج شرایط ایمن رسیده ایم/ آنچه وزارت بهداشت بررسی کرده، نشان می دهد که......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

رادیو و تلویزیون ملی آمریکا در برنامه‌ای اقدام به نمایش کشف حجاب تعدادی از دختران مسلمان می‌کند که در میان آنها دختر یکی از مدیران دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن نیز دیده می‌شود. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
ارسال توسط محمد لشگری

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با رقابت 500 هزار داوطلب آغاز شد و تا روز شنبه 24 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهراد فر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از حوزه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 90 ، 500 هزار نفر شرکت کرده اند که 57 درصد مرد و 43 درصد زن هستند. . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

بحث ادغام وزارتخانه ها که می توانست در قالبی منطقی و بدون حتی یک لحظه جنجال و دعوا به صورت تقدیم لایحه به مجلس انجام شود ، اینک با پا فشاری دولت مبنی بر این که خودش رأساً ادغام ها را به هر شکلی که دلش خواست انجام می دهد و ربطی هم به مجلس ندارد، وارد فاز بحران شده است.گو این که در این کشور قرار نیست هیچ کاری بدون داد و بیداد و بی احترامی به همدیگر و هدر دادن منابع مملکت انجام شود! . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

همچنین سایت صفحه فیلترینگ - که پیوندها نام دارد - دومین سایت پربیننده ایرانی به شمار می رود و بعد از "بلاگفا" که سرویس دهنده خدمات وبلاگ است و صدها هزار عضو دارد ، پربازدیدترین سایت ایرانی است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اگر وزیر بعدی از نفت باشد ، از نیرو سر درنمی آورد و اگر از نیرو باشد(که دولت نامجو را در نظر دارد)، سررشته ای در نفت ندارد . دربیرون هم که جایی نبوده که تا کنون کار نفت و نیرو را انجام دهد تا بتوان از آنجا مدیر آورد. لذا بحران مدیریت در وزارت احتمالی ادغامی بیداد خواهد کرد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 2584
بازدید کل : 206263
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1