سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

يكي از مسائلي كه روز گذشته به طنز مطرح مي‌شد، موضوع كانديدا شدن اكبر عبدي براي بازيگري بود.

ایسنا:
 در هفتمين روز جشنواره فيلم فجر در سينماي رسانه‌ها، موضوع خيانت در فيلم «برف روي كاج‌ها» ادامه پيدا كرد و «محرمانه‌ تهران» در دقيقه 45 متوقف شد.

در اين روز همچنين نمايش «پيشوني‌سفيد» سيدجواد هاشمي فضاي شادي را در سالن رسانه‌ها به وجود آورد و ترانه‌هاي آن با دست زدن همراه شد.

«خوابم مي‌آد» رضا عطاران شلوغ‌ترين سانس روز چهارشنبه بود كه بخش‌هاي زيادي از اين فيلم، بويژه بازي اكبر عبدي در نقش‌ مادر، مورد توجه قرار گرفت. مصطفي دنيزلي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، هم از تماشاگران اين فيلم بود.

یكي از مسائلي كه روز گذشته به طنز مطرح مي‌شد، موضوع كانديدا شدن اكبر عبدي براي بازيگري بود كه با توجه به نقش زني كه در «خوابم مي‌آد» بازي كرده است، عنوان مي‌شد، در نقش زن جزو كانديداهاي احتمالي خواهد بود يا مرد؟!

 
منبع: www.bartarinha.ir




ارسال توسط محمد لشگری

اگر چشم‌هاي‌تان را بگيرند، دنيا به آخر نمي‌رسد! خودت مي‌داني كه با همه فرق مي‌كني. براي تو كه نمي‌بيني، دويدن مثل بچه‌هاي ديگر و بدون هيچ ترسي، يك آرزو مي‌شود.اگر خودت را باور كني، مي‌تواني با وجود كاستي‌هاي كوچك جسمي،‌ دنيا را تكان بدهي اگر اين ادعاها را باور نمي‌كني، بهتر است ادامه متن را بخواني و با تاثيرگذارترين نابيناها جهان آشنا شوي....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1