سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان
سرطان سینه جزء سرطان های نسبتاً شایع و خطرناک در بین زنان می باشد. هر ساله تعداد زیادی از مبتلایان به سرطان سینه تشخیص داده می‌شوند

سرطان سینه جزء سرطان های نسبتاً شایع و خطرناک در بین زنان می باشد. هر ساله تعداد زیادی از مبتلایان به سرطان سینه تشخیص داده می‌شوند و تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند. باید توجه داشت یک رژیم غذایی سالم بر پایه ی منابع گیاهی در مقایسه با رژیم های پرچرب و حاوی منابع حیوانی می تواند تا حد زیادی در پیشگیری از این سرطان مؤثر باشد. برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، معمولاً مصرف میوه  و سبزی تازه و مواد غذایی حاوی فیبرهای گیاهی را توصیه می کنند. براساس پژوهش های اخیر قهوه نیز از موادی غذایی است که از بروز سرطان سینه جلوگیری می کند. . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

- دقت کردین وقتی موبایلت زنگ می خوره همه گوش هاشون تیز تیز می شه؛ وقتی تلفن خونه زنگ بخوره همه خودشون رو میزنن به کر بودن ...

- دقت کردین نشده یه بار این جعبه دستمال کاغذی رو باز کنیم، برگ اولش درست مثل بچه آدم بیاد بیرون؟!

- دقت کردین تا مترو می ایسته همه عین دونده ها می دون به سمت پله ها بعد که می رسن بالا قدم می زنن! . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
تحقیقات پزشکی نشان می دهد

آدامس موجب تقویت حافظه می شود

تحقيقات جدید پزشکى نشان می دهد آدامس علاوه بر کاهش بوی بد دهان و پاک کردن ذرات باقى مانده غذا در دندانها، فوايد بهداشتى مهم ترى نیز دارد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

شنا در دريا هرگز مشابه شنا در استخر نيست و علاوه بر دانستن فن شنا و داشتن مهارت زیاد، بايد ويژگيهای آب دريا را نيز شناخت. 

پزشکان بدون مرز: جریانهای شکافنده یا به قول گیلانی ها "به در بر"به خاطر وجود دو منطقه کم عمق در بین منطقه عمیق تر پیش می آیدو نتیجه این وضعیت این است که جریان آن قسمت از آب به سمت ساحل نیست و هرچه در این جریان شنا کنی به جلو (ساحل) نمی روی و خسته خواهی شد. برای رهایی از این وضعیت باید به صورت افقی به راست یا به چپ شنا کنید تا از جریان شکافی خارج شده و بعد به سمت ساحل شنا کنید. . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

طریقه مولتی‌میلیونر شدن با میلیونر شدن چندان فرقی ندارد. كارشناسان این رشته همان‌هایی هستند كه واقعا خودشان میلیونر بوده‌اند و فقط آنان می‌توانند در این باره اظهارنظر كنند.


برترین مجله اینترنتی ایران


برترین ها:  طریقه مولتی‌میلیونر شدن با میلیونر شدن چندان فرقی ندارد. كارشناسان این رشته همان‌هایی هستند كه واقعا خودشان میلیونر بوده‌اند و فقط آنان می‌توانند در این باره اظهارنظر كنند. همه ثروتمندان بر این عقیده هستند كه دارایی و ثروت بسیار زیاد از طریق یك شغل خوب یا به شیوه پس‌انداز مستمر مانند یك صورت‌حساب ماهانه یا حتی برنده شدن در بخت‌آزمایی دست‌یافتنی نیست، بنابراین اگر هر ماه خود را موظف می‌كنید كه علاوه بر پرداخت قبوض ماهانه، مبلغی را هم به‌عنوان پس‌انداز كنار بگذارید- به این امید كه روزی ثروتمند شوید- كافي نيست! البته پيشنهاد نمي‌كنيم پس‌انداز كردن را رها كنيد! میلیونر شدن بیشتر شبیه یك انتخاب یا اراده است. اینكه بتوانید منابعی را پیدا كنید كه اصلی‌ترین اطلاعات محرمانه راجع به میلیونر شدن را در برداشته باشد، مسئولیت خودتان است و مبتنی بر تصمیم و اراده فردی شماست. اينجا مي‌خواهيم شما را با 5 نكته كلیدی كه در راستای رسيدن به این هدف، حیاتی است، آشنا كنیم: . . . . . . .




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در صورتیكه تاریخ تولد شما در:

اول فروردین ماه باشد سیاه هستید
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یكم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 4 / 1391برچسب:هاله,متافیزیک,فال,رنگ,
ارسال توسط محمد لشگری

این روزها صنعت گردشگری ترکیه در حال گسترش است، به طوریکه در سال 2008 بیش از 26 میلیون توریست به این کشور سفر کرده اد. اما چرا باید از ترکیه دیدن کرد؟ . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1