سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

 

 

 مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی مازندران گفت: جویدن برگ تازه گیاه گل گاوزبان برای درمان جوشهای چرکی دهان و دم کرده آن برای تنگی نفس مفید است.

شهره صفاپور با بیان اینکه گل گاوزبان گیاهی چند ساله به ارتفاع تقریبی ۵۰ – ۲۰ سانتی متر و ساقه گل دهنده ۸۰-۶۰ سانتی متری است، گفت: این گیاه دارای کرکهای نسبتا نرم است که بر روی برگها به حالت خوابیده و در سایر قسمتها به صورت افراشته و مخلوط با کرک‌های کوتاه و متراکم است. . . . .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 18 / 6 / 1390برچسب:گل گاو زبان,تنگی نفس,
ارسال توسط محمد لشگری


 

مهر: رسانه های عربی لحظاتی پیش از برافراشته شدن پرچم جدید لیبی بر فراز منزل تصرف شده قذافی و تصرف کامل باب العزیزیه خبر دادند.

شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش داد: فرمانده انقلابیون در طرابلس گفت :  ۹۰ درصد باب العزیزیه کاملا امن است و پاکسازی ده درصد باقی مانده ادامه دارد.

وی گفت : ما از چهار محور به باب العزیزیه حمله کردیم که ناگهان استحکامات دفاعی آن فرو ریخت و توانستیم آن را به تصرف خود در آوریم.

 

از سوی دیگر، انقلابیون همچنان به جستجوی خانه به خانه مقر قذافی برای یافتن وی و همدستانش ادامه می دهند، انقلابیون همچنین علاوه بر به زیر کشیدن مجسمه قذافی، پرچم جدید لیبی را بر فراز منزل دیکتاتور این کشور برافراشتند.

 

گردآوری :پایگاه اطلاع رسانی باتا




تاریخ: 2 / 6 / 1390برچسب:لیبی,قذافی,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1