سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

هفت صبح:

1

ال.جی

47LW45000

دو میلیون و 50 هزار

2

ال.جی

47LW98000

سه میلیون و 900 هزار

3

ال.جی

42LW57000

یک میلیون و 650 هزار

4

ال.جی

47LW57000

دو میلیون و 290 هزار

5

ال.جی

42LW65100

یک میلیون و 950 هزار

6

سامسونگ

46D7770

سه میلیون و 250 هزار

7

سامسونگ

55D7770

شش میلیون و 400 هزار

8

سامسونگ

43D495

یک میلیون و 100 هزار

9

شارپ

40LE8300X

دو میلیون و 370 هزار

10

سونی

46HX925

پنج میلیون و 100 هزار

منبع:  Bartarinha.ir




ارسال توسط محمد لشگری

نوروز امسال فیلم های وسوسه انگیزی از پنج شبکه سراسری تلویزیون پخش می شود، موجی از فیلم های شناخته شده ایرانی و خارجی روی آنتن شبکه های مختلف خواهد رفت......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

به کزارش شتاب و به نقل از دیلی میل: جنیفر لوپز بیش از ۱۷۰۰۰ دلار در هفته برای دوست پسر رقاصش ، کاسپر اسمارت خرج میکند.جنیفر می گوید: من از کاسپر مراقبت میکنم و از این که هر دفعه بخواهم...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در حالي که پيش از اين، اعتبار گواهينامه هاي رانندگي 2 يا 5 ساله بوده و افراد صاحب گواهينامه، در صورت نداشتن تخلفات مهم مي توانستند گواهينامه با اعتبار بيشتر دريافت کنند . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در ساخت گنبد جبليه به جاي ‌آب از شير شتر و سفيده تخم مرغ استفاده شده كه مورخان و معماران دليل استحكام بنا را همين امر مي‌دانند . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

به گزارش خبرخودرو ، محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته، در محورهای شمالی کشور اعلام شد.

تردد موتورسیکلت از ساعت12 فردا تا ساعت23 روز جمعه از محور کندوان (کرج- چالوس) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

 

در محور کرج –چالوس تردد انواع تریلر و کامیون ها از این محور ممنوع است.

 

در محور هراز تردد همه تریلرها از این محور ممنوع و تردد کامیون ها به استثنای کامیون های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 13تا ساعت 22 فردا و ساعت 8 روز جمعه تا ساعت 22 از محور هراز ممنوع است.

 

در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت22 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است. 

منبع: Khabarkhodro.com




ارسال توسط محمد لشگری

برج العرب نام هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد که ستون بندی های این هتل تا ۴۰ متر زیر دریا می‌باشد.
پرشین استار : برج العرب نام هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد که ستون بندی های این هتل تا ۴۰ متر زیر دریا می‌باشد. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا باشد. برای جبران هزینه‌ها تمامی اتاق‌های هتل بایستی برای ۴۰۰ سال اجاره شوند. صاحبان هتل آن را ۷ ستاره می‌خوانند، اما در واقع بیشتر سازمان‌های رتبه‌دهنده تنها تا ۵ ستاره رتبه می‌دهند . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

انسان از آغاز پیدایش با روح کنجکاو خود همواره در پی یافتن پاسخ‌هائی برای سوالات بیشمار خود بوده است: جهان هستی چگونه شکل گرفت؟ خورشید و ستارگان چگونه پدید آمده‌اند؟ زندگی چیست؟ آیا سرنوشت هر انسان از قبل مشخص شده است؟ و هزاران سوال دیگر.

 

در آغاز او برای هر واقعه و پدیده، خدائی قائل بود. یعنی تصور می‌کرد اگر سیل می‌آید یا طوفان رخ می‌دهد خدایان خشمگین شده‌اند. طالع بینی اولیه نیز بر اساس ستارگان آسمان بر سرنوشت بشر و دیگر جانداران و حتی گیاهان پا گرفت. طالع بینان نخستین همه پیکره‌های آسمانی را صاحب عقل و شعور می‌دانستند و آنان را خدایانی تصور می‌کردند که تمام حرکات و پدیده‌های زمینی را تحت کنترل دارند و آنها را مسئول هر واقعه خوب یا بد در روی کره زمین می‌پنداشتند.

 

در حقیقت طالع بینی در ابتدا با خرافات و موهومات و سحر و جادو آغشته بود ولی بعدها راه خود را جدا کرد و حتی در دوره‌ای از تاریخ در برخی دانشگاه‌ها تدریس می‌شد. طالع بینان چینی نیز با توجه به فرهنگ غنی و سابقه تمدن طولانی خود در این علم پیشرفت‌های به سزائی داشته‌اند . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1