مستند ظهور پایه و اساس ندارد
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

سرویس مجلس «تابناک» ـ درباره ظهور امام زمان(عج)، باور شیعه بر این است که وجود حضرتش مسلم و ظهور حضرتش قطعی است، ولی زمان آن را هیچ کس نمی‌داند، مگر ذات حضرت ربوبی و حتی خود حضرتش هم نمی‌داند، چه وقت ظهور خواهد کرد. ائمه و پیغمبر نیز نمی‌دانستند و آنچه را خبر داده‌اند، اصل موضوع است؛ ظهور و تشکیل حکومت حضرتش قطعی است و ابعاد حکومتش را نیز گفته‌اند که چگونه است.

حجت‌الاسلام و المسلمين حسین ابراهیمی، با بیان این مطلب به خبرنگار «تابناک» اظهار داشت: ما منتظریم و آن حضرت مُنتَظَر. هر روز که از خواب برمی‌خیزیم، امیدواریم که چهره حضرت را ببینیم؛ اما تاکنون این امر محقق نشده است. کسانی‌ که این گونه سخنانی می گویند و شبیه‌سازی می‌کنند، کار اشتباهی است. این کار چندین ضرر و زیان دارد؛ نخست این که اصل آن دروغ است و در روایات چنین چیزی نیست. دوم آن که پس از گذشت مدتی، می‌بینید که ظهور حاصل نمی‌شود و این نتیجه به ذهن می رسد که ممکن است اصل اعتقاد ظهور نیز همین‌گونه باشد و اعتقاد مردم را سست می‌کند و حتی از بین ب‌برد.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي تأکید کرد: در مستندی که تهیه و پخش شده است، به هزار و یک دلیل، دست جریانی سیاسی در پشت پرده برای سست کردن اعتقادات مردم در کار است؛ اما اینکه کار چه جریانی است، مشخص نیست. اگر اینها دوست باشند، دوستان بسیار احمق و ناآشنا به دین هستند و اگر دشمن هستند، دشمنان باهوش و زرنگی هستند که چنین توطئه‌ای را سامان داده‌اند و این مستند پایه و اساس ندارد.

این عضو اصولگرای مجلس شورای اسلامی درباره بازتاب و تأثیر این جریانات در جامعه گفت: نمی‌شود مسأله امنیتی را به این موضوع پیوند داد، منتها می‌توان گفت که اگر اعتقادات مردم سست شود، دیگر حمایتی از نظام نمی‌کنند و این مهم است. مردم ما معتقد هستند و به این دلیل از نظام حمایت می‌کنند. امروز همه باورها این است که نظام ما، نظامی الهی و ولایی است و بر مبنای اعتقادات شکل گرفته است و اگر این اعتقاد به خرافات آلوده شود، دفاع لازم از نظام صورت نخواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 28 / 1 / 1390برچسب:ظهور,مستند ظهور,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 454
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 1857
بازدید ماه : 4276
بازدید کل : 210575
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1