سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

 

 

پیمانه:شورای شهر نیز اعلام کرده است که کل هزینه درمان وی را پرداخت خواهد کرد.

عبدالله مرحومی که از سن ۱۷ سالگی کار می کند ،‌قبل از بستری شدن در بیمارستان در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها (مهر) اظهار داشته بود که آرزو دارد بازنشسته شود زیر هر چند جارویش سنگین نیست ولی پاهایش رمقی برای کار ندارد.

روز گذشته هم خبر رسید که بدن نیمه جان این پیرمرد نحیف را که از فرط ضعف و بیماری در پارک بر زمین افتاده بود ،‌به بیمارستان منتقل کرده اند . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پیام جدید احمدی نژاد به مجلس:سرپرستی کسی که پیشتر رأی اعتماد نگرفته بود

معلوم نیست علی آبادی که برای سمت های متعدد و نا مرتبط معرفی می شود ، دارای چه تخصصی است: ورزشی است ؟ در نفت و مناسبات آن سررشته دارد؟ برای وزارت نیرو با وظایف آب و برق مناسب است؟ متخصص میگو و ماهی و شیلات است ؟ در کار مسکن و شهرسازی تبحر دارد؟ یا...؟  ............



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

وي ادامه داد: چنانچه وسيله نقليه بيمه نباشد، ديه عابر از صندوق موضوع قانون بيمه اجباري مسئوليت مدني دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني در مقابل شخص ثالث مصوب 23 دي ماه 47 پرداخت مي‌شود. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

جام جم آنلاين: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اعلام افزایش حداکثر 18 هزار تومانی قیمت سکه تمام بهار آزادي طرح جديد از امروز یکشنبه گفت: اجرای دستورالعمل جدید بانک مرکزی مبنی بر اعمال مالیات بر ارزش افزوده 4 درصدی، باعث این افزايش بي سابقه قیمت سكه شده است! . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اگر وزیر بعدی از نفت باشد ، از نیرو سر درنمی آورد و اگر از نیرو باشد(که دولت نامجو را در نظر دارد)، سررشته ای در نفت ندارد . دربیرون هم که جایی نبوده که تا کنون کار نفت و نیرو را انجام دهد تا بتوان از آنجا مدیر آورد. لذا بحران مدیریت در وزارت احتمالی ادغامی بیداد خواهد کرد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 

بالا رفتن سن ازدواج در کویت و افزایش تعداد زنان مجرد در این کشور، واکنش پارلمان و تلاش آن برای رفع این مشکل را به دنبال داشت.

به گزارش خانه ملت به نقل از روزنامه البیان چاپ دبی، "فیصل الدویسان" نماینده پارلمان کویت طرحی را پیشنهاد داد که بر اساس آن مبلغی به میزان 15 هزار دلار به هر مرد کویتی که زنی کویتی را به عنوان زن دوم خود برگزیند،به صورت بلاعوض داده شود. البته این زن باید مجرد و بالای 40 سال یا بیوه یا مطلقه باشد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

خبرگزاري فارس: وزير كار و امور اجتماعي با بيان اينكه به تمامي كارگران كشور كارت اعتباري خريد پرداخت مي‌شود، گفت:‌ طي هفته جاري مراسم رونمايي و اعطاي كارت خريد به كارگران معادن ذغال سنگ كرمان آغاز مي‌شود. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

خبرگزاري فارس: رئيس كل بانك مركزي هر گونه هدف‌گذاري براي نرخ تورم را منوط به پايان اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها دانست و اعلام "نرخ تورم هدف " سالجاري را باز هم به تأخير انداخت و گفت: هنوز هدفمندي ادامه دارد و هرچه به خاتمه اين قانون نزديك شويم طبيعي است كه نرخ تورم كاهش پيدا مي‌كند. . . . .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

علی بنایی:

تنظیم و تصویب بودجه سالیانه یکی از مهم‌ترین محورهای تعامل مجلس و دولت می‌باشد که هر ساله بخش مهمی از وقت دولت و مجلس صرف آن می‌گردد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

بخشودگي هزينه ديركرد جريمه‌هاي راهنمايي و رانندگي تا پايان سال ‌٨٩/ معافيت همه مدارس از پرداخت هزينه‌هاي حق انشعاب آب، برق و فاضلاب . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1