سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

بنا بر ابلاغیه وزیر نیرو، تعرفه‌ برق در بخش خانگی در قالب پنج جدول تعرفه مناطق عادی و ماه‌های غیرگرم مناطق گرمسیر، تعرفه ماه‌های گرم در مناطق گرمسیر1، تعرفه ماه‌های گرم در مناطق گرمسیر 2، تعرفه ماه‌های گرم در مناطق گرمسیر 3 و تعرفه ماه‌های گرم در مناطق گرمسیر 4 ابلاغ شده است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

سامانه مرکز آمار ایران از امروز به مدت دو هفته برای اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها بازگشایی شده است.

به گزارش جنوب نیوز، عال آذر، رییس مرکز آمار ایران، در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: خانوارها می توانند با مراجعه به yaraneh.amar.org.ir اطلاعات اقتصادی خانوار خود را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنند. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

بانک پارسیان یکی از بانک‌های خصوصی ایران است که در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده‌است.این بانک در حال حاضر ۲۴۲ شعبه در ایران دارد. بانک پارسیان با در اختیار داشتن ۴۵ درصد از کل منابع بانک‌های خصوصی و سهم ۴۲ درصدی از کل تسهیلات اعطایی توسط بانک‌های خصوصی، عنوان بزرگترین بانک خصوصی ایران را از آن خود کرده است. ساختار سازمانی بانک پارسیان متشکل از شش معاونت است. هر معاونت به واحدهای کوچکتر تحت عنوان مدیریت تقسیم می‌شود. مدیریت‌های مستقل نیز زیر نظر مدیرعامل اداره می‌شوند. کمیته‌های حسابرسی و کنترل داخلی و کمیته ریسک زیر نظر هیئت مدیره اداره می‌شوند. اداره شعب که بزرگترین واحد سازمانی بانک است بر عهده مدیریت امور شعب می‌باشد که خود زیر مجموعه معاونت اجرایی است. بانک نیروی‌های خود را با توجه به ضوابط استخدامی از میان دانش آموختگان رشته‌های حسابداری، ریاضی محض و کاربردی، رایانه، بانکداری، مدیریت و اقتصاد انتخاب می‌کند. بانک پارسیان در سال ۸۸ توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران به عنوان بانک نمونه ایران انتخاب شد.

منبع: fa.wikipedia.org




ارسال توسط محمد لشگری

روابط عمومي استان يزد/ نخستين همايش مديران و کارکنان صندوق مهر امام رضا عليه السلام استان يزد در سالن كنفرانس سنگ آهن مركزي بافق و با حضور كليه كاركنان ستاد و شهرستان ها و مديران صندوق مراكز شهرستانهاي استان برگزار شد.
مصطفي اعيان، مدير صندوق مهر امام رضا عليه السلام استان يزد ضمن ارائه آماري از عملكرد صندوق استان در سال 89 با اشاره به نامگذاري سال جديد، صندوق مهر امام رضا عليه السلام را جزء دستگاه هاي مرتبط با جهاد اقتصادي عنوان کرد و افزود: همکاران بايد با تلاش بيش از پيش براي احقاق اين موضوع همت گمارند.
 وي درادامه افزود: با توجه به انبوه نامه¬هاي دور سوم رياست جمهوري تمامي كاركنان بايد آمادگي پاسخگويي به درخواست هاي مردمي را به احسن وجه داشته باشند.
در اين جلسه كه به ميزباني شهرستان بافق و در محل سالن كنفرانس اداره سنگ آهن مركزي بافق برگزار شد از كاركنان ستادي و شهرستانها نيز آزموني در مورد مفاد دستور العمل تسهيلات صندوق به عمل آمد.

منبع: chaharmahal.mehrereza.ir




ارسال توسط محمد لشگری

خبرگزاري فارس: بانك مركزي متوسط قيمت خرده‌فروشي برخي از مواد خوراكي در تهران هفته منتهي به 2/2/1390را درحالي اعلام كرد كه اكثر كالاها با كاهش قيمتي همراه بوده اما قيمت گوشت و برنج و لبنيات با افزايش نسبي گزارش شده است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

خبرگزاري فارس: درحالي كه قيمت فروش سكه طرح جديد در بازار آزاد 416 هزار تومان اعلام مي‌شود، امروز صرافي‌ها اين سكه‌ها را با نرخ‌هاي 418 الي 425 هزار تومان و ربع سكه را از 115 الي 130 هزار توماني به فروش مي‌رسانند.......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها از تغییر دامنه مصرف برق و گاز خانگی برای 7 ماهه اول امسال، افزایش 110 تومانی قیمت گندم به ازای هر کیلوگرم و افزایش جزئی و اندک قیمت نان خبر داد و گفت: اقدام برخی بانکها در برداشت یارانه نقدی برای وصول مطالبات معوق غیرقانونی است. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

عصرایران - حذف 4 صفر از پول ملی کشور ، این بار جدی تر از همیشه مطرح شده است و آن گونه که رئیس کل بانک مرکزی گفته است ، این طرح در یک بازه زمانی یک الی دو ساله در کشور اجرایی خواهد شد. ریال
 
به گفته محمود بهمنی "با تحقق این برنامه، واحد پول خرد بعد از ریال همانند سال‌های گذشته دینار خواهد بود که در این صورت یک ریال برابر با 100 دینار خواهد شد."

در این باره نکاتی چند قابل ذکر است: . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اقدام خودسرانه توزیع کنندگان شیر را گران کرد.

در حالی که دولت ادامه روند گذشته پرداخت یارانه شیر را برای فروردین ماه به تصویب رسانده بود اما توزیع کنندگان به طور خودسرانه قیمت این محصول را 57 درصد افزایش دادند. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پرورش بازیکنان گستاخ با پول ملت تا کی؟

عصرایران ؛ جعفر محمدی - رئیس فدراسیون فوتبال ، چند شب پیش در برنامه صندلی داغ تلویزیون گفت که دستمزد فوتبالیست ها ، آنقدرها هم که می گویند زیاد نیست!

علی کفاشیان افزود: البته بعضی ها برای هر فصل بالای 300 میلیون تومان هم می گیرند ولی همه که این قدر دریافتی ندارند و متوسط دستمزد بازیکنان لیگ برتر 90 - 80 میلیون تومان است!

. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1