سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان


 

مهر: رسانه های عربی لحظاتی پیش از برافراشته شدن پرچم جدید لیبی بر فراز منزل تصرف شده قذافی و تصرف کامل باب العزیزیه خبر دادند.

شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش داد: فرمانده انقلابیون در طرابلس گفت :  ۹۰ درصد باب العزیزیه کاملا امن است و پاکسازی ده درصد باقی مانده ادامه دارد.

وی گفت : ما از چهار محور به باب العزیزیه حمله کردیم که ناگهان استحکامات دفاعی آن فرو ریخت و توانستیم آن را به تصرف خود در آوریم.

 

از سوی دیگر، انقلابیون همچنان به جستجوی خانه به خانه مقر قذافی برای یافتن وی و همدستانش ادامه می دهند، انقلابیون همچنین علاوه بر به زیر کشیدن مجسمه قذافی، پرچم جدید لیبی را بر فراز منزل دیکتاتور این کشور برافراشتند.

 

گردآوری :پایگاه اطلاع رسانی باتا




تاریخ: 2 / 6 / 1390برچسب:لیبی,قذافی,
ارسال توسط محمد لشگری


 

استادانی که سبز مانده اند با وجود آنکه تصور می‌شود فتنه سبز دیگر هیچ جایگاهی ندارد و عناصر آن جملگی به سوراخ های خود خزیده اند اما وجود رگه های جریان فتنه به خصوص در برخی از دانشگاه‌های کشور را به مثابه زنگ خطری دانست که دلسوزان و مسئولان امر باید آن را بشنود......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

این فعالیت شامل طرح های سری برای گسترش شبکه های تلفن های همراه مستقل در داخل کشورها و طرح های دیگر برای ساخت نمونه های "اینترنت در کیف" است. . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 23 / 3 / 1390برچسب:اینترنت,تلفن همراه,موبایل,
ارسال توسط محمد لشگری

اوباما گفت: "ما چاره ای نخواهیم داشت جز آنکه اقدامات بیشتری از جمله تحریم های احتمالی بیشتر را در نظر بگيريم تا فشار را بر رژیم ایران تشدید کنیم." ........



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 

 

پیمانه:شورای شهر نیز اعلام کرده است که کل هزینه درمان وی را پرداخت خواهد کرد.

عبدالله مرحومی که از سن ۱۷ سالگی کار می کند ،‌قبل از بستری شدن در بیمارستان در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها (مهر) اظهار داشته بود که آرزو دارد بازنشسته شود زیر هر چند جارویش سنگین نیست ولی پاهایش رمقی برای کار ندارد.

روز گذشته هم خبر رسید که بدن نیمه جان این پیرمرد نحیف را که از فرط ضعف و بیماری در پارک بر زمین افتاده بود ،‌به بیمارستان منتقل کرده اند . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

قبل از این شبکه مخالفان در یمن (سهیل) گزارش داده بود که علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن در حمله خمپاره ای کشته شده است اما شبکه دولتی یمن این خبر را تکذیب کرد و گفت که حال او بسیار خوب است...........



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پیام جدید احمدی نژاد به مجلس:سرپرستی کسی که پیشتر رأی اعتماد نگرفته بود

معلوم نیست علی آبادی که برای سمت های متعدد و نا مرتبط معرفی می شود ، دارای چه تخصصی است: ورزشی است ؟ در نفت و مناسبات آن سررشته دارد؟ برای وزارت نیرو با وظایف آب و برق مناسب است؟ متخصص میگو و ماهی و شیلات است ؟ در کار مسکن و شهرسازی تبحر دارد؟ یا...؟  ............



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

شفاف : در حالیکه از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سایت های اینترنتی ، پالایش فضای مجازی عنوان شده است ، به نظر می رسد کوتاهی های جدی در این عرصه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد .

 از یک سو سایت های اینترنتی منتقد دولت به محض تند و تیز شدن انتقاداتشان با شکایت مواجه می شوند و یا از سوی این وزارتخانه به کارگروه تعیین مصادیق معرفی می شوند اما از سوی دیگر متاسفانه مشاهده می شود برخی سایت های ضد ارزشی و مخالف فرهنگ ایران اسلامی بدون هیچ محدودیتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند !

.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری


تا کنون بارها از خانم دستجردی برای حضور در “نگاه یک” دعوت شده ولی وی هیچ کدام از این دعوت ها را نپذیرفته است.
عصرایران:در میان برنامه های صدا و سیما ، “نگاه یک” که شنبه ها از شبکه اول سیما پخش می شود ، یک نقطه عطف به شمار می رود زیرا از معدود برنامه های سیماست که در آن ، مسوولان نه در قالب تعارفات معمول ، که به طور جدی و زنده مورد پرسش قرار می گیرند به گونه ای که برخی آن را ۹۰ سیاسی – و البته ملایم تر از ۹۰ – می نامند. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

احمدي‌نژاد بايد تصورات ذهني غلط خود را مبني بر اينكه وي منجي انقلاب است و كشور بدون وجود او دچار مشكل مي‌شود، كنار بگذارد.
مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران تأكيد كرد: احمدي‌نژاد چشم خود را بر تخلفات متملقان و باند انحرافي نبندد.
به گزارش جهان عباس سليمي‌نمين با تأكيد بر اينكه نبايد تصور شود كه وسوسه‌ ماندگاري در قدرت تنها در افراد خاصي شكل مي‌گيرد، افزود: همه افراد در ارتباط با اين مسئله با پوشش‌ها و بهانه‌هاي خاصي مي‌توانند دچار لغزش شوند.. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1