سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

رادیو و تلویزیون ملی آمریکا در برنامه‌ای اقدام به نمایش کشف حجاب تعدادی از دختران مسلمان می‌کند که در میان آنها دختر یکی از مدیران دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن نیز دیده می‌شود. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

بحث ادغام وزارتخانه ها که می توانست در قالبی منطقی و بدون حتی یک لحظه جنجال و دعوا به صورت تقدیم لایحه به مجلس انجام شود ، اینک با پا فشاری دولت مبنی بر این که خودش رأساً ادغام ها را به هر شکلی که دلش خواست انجام می دهد و ربطی هم به مجلس ندارد، وارد فاز بحران شده است.گو این که در این کشور قرار نیست هیچ کاری بدون داد و بیداد و بی احترامی به همدیگر و هدر دادن منابع مملکت انجام شود! . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اگر وزیر بعدی از نفت باشد ، از نیرو سر درنمی آورد و اگر از نیرو باشد(که دولت نامجو را در نظر دارد)، سررشته ای در نفت ندارد . دربیرون هم که جایی نبوده که تا کنون کار نفت و نیرو را انجام دهد تا بتوان از آنجا مدیر آورد. لذا بحران مدیریت در وزارت احتمالی ادغامی بیداد خواهد کرد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 

روایت آقاتهرانی از مهلت رهبرانقلاب به احمدی نژاد برای تصمیم درباره استعفا
استاد اخلاق هیات وزیران اخیرا در یك سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاكرات انجام شده میان دكتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است. او با اظهار اینكه شخصا این مسایل را از محمود احمدی نژاد شنیده است، از قول وی اعلام می كند رهبرانقلاب مهلتی تعیین كردند تا احمدی نژاد یا وزیر اطلاعات را بپذیرد، یا استعفا كند و یا نپذیرد. . . . .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

به گزارش پانا، یکی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس، نام امام زمان (عج) را به همراه نام خود به عنوان نویسنده پایان نامه خود معرفی کرده است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در متن این سؤال علاوه بر مسایل مربوط به اقدامات غیرقانونی دولت از جمله عدم پرداخت اعتبارات مصوب برای مترو و همچنین معرفی نشدن وزرای وزارتخانه‌های ادغام شده و نحوه برخورد دولت با مصلحی وزیر اطلاعات نیز گنجانده شده است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

آخرین نیوز: یک واعظ مسیحی آمریکایی در اظهاراتی عجیب و جنجالی پیش بینی کرد که جهان در کمتر از یک ماه دیگر به پایان می رسد.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه ایندیپندنت، “هارولد کمپینگ” دراظهارات عجیب خود گفت : تاریخ ۲۱ می ( ۳۱ اردیبهشت ) ساعت ۶ عصر زمانی است که جهان به پایان می رسد . مسیحیان معتقدند که در زمان پایان جهان حضرت عیسی مجددا ظهور می کند و کمپینگ در اظهارات خود می گوید که در تاریخ ذکر شده پیامبر مسیحیان مجددا ظهور خواهد کرد. . . . . . .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
از فردا سرپرستی نیکزاد هم غیرقانونی است

نتیجه آن که احمدی نژاد در عدم معرفی وزیر پیشنهادی راه و ترابری تا این لحظه ، به حتم و یقین کوتاهی کرده و این امر باعث می شود عملاً وزارت راه بیش از سه ماه بدون وزیر بماند که نقض صریح قانون اساسی است ؛ همان قانونی که احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی به قرآن کریم قسم یاد کرد که پاسدارش باشد...این بار هم با اهمالی که به نظر می رسد متعمدانه باشد ، کاری روتین و ساده ، تبدیل به یک مشکل برای کشور می شود. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

این روزنامه های آمریکایی برای اثبات مدعای خود اعلام کردند که این بازیگر سرشناس آمریکایی طی چند وقت اخیر اهمیت بسیار زیادی به "تمدن اسلامی" داشته و اعلام کرده که قصد دارد مطالعاتی در این زمینه داشته باشد. . . . . . .

آنجلینا جولی مسلمان می شود! + عکس

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

«المحيط» گزارش داد: يك فايل صوتي در سايت يوتيوب منتشر شده كه ادعا مي شود «صدام حسين» ديكتاتور اعدام شده عراق همچنان زنده است! . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1