سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

وي گفت: به دستور وزير بهداشت، تيمي ماجراي رها كردن دو بيمار در خيابان‌هاي پیرامون تهران را پيگيري مي‌كند/ كميسيون در حال به دست آوردن اطلاعات بيشتر است تا برخورد جدي با عاملان این حادثه انجام گيرد / پايگاه اطلاع‌رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران: «عاملان رها كردن دو بيمار، يكي از بيمارستان‌هاي دولتي در كشتزار‌هاي اطراف تهران تحت پيگرد قانوني قرار گرفتند». . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

بلوطی، خرمایی، طلایی، زیتونی یا مشکی؟ شما چه رنگ مویی را ترجیح می ‌دهید؟ خیلی‌ از خانم‌ ها این نکته را نمی ‌دانند که رنگ مویی كه روی سر دیگری ممكن است بسیار جذاب و زیبا باشد، احتمال دارد هیچ جذابیتی در چهره ی آن ها ایجاد نکند.

کارشناسان زیبایی توصیه می‌ کنند هنگام انتخاب رنگ مو پیش از هر چیز دیگری به رنگ پوست صورت‌ مان توجه كنیم.

برای این كه انتخاب ایده‌آلی داشته باشید، اولین توصیه متخصصان و کارشناسان این است که رنگ موی تان را بر اساس رنگ پوست صورت تان، رنگ چشم‌ های تان و شخصیت و موقعیت اجتماعی خودتان انتخاب كنید. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

معاون عمرانی استاندار تهران: شرکت آبفا، چاه‌های آب تهران را حلقه و شبکه‌ای می کند و به این ترتیب کیفیت آب در همه نقاط تهران مساوی می‌شود.

سال گذشته وقتی آلودگی آب تهران مطرح شد، درحالی‌که باید به محور تلاش دولت و نهادها برای رفع آن تبدیل می شد، بیشتر به مناقشه بین وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار تبدیل شده بود. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

کلینیکی در هنگ کنگ اعلام کرده وی را مجانی درمان می کند.

 

منبع: خبرآنلاین



ادامه مطلب...
تاریخ: 28 / 1 / 1390برچسب:چاق,چاق ترین,خارق العاده,
ارسال توسط محمد لشگری

عنوان باهوش ترین دنیا متعلق به Kim Ung Yonga است که در سن 4 سالگی قادر به حل مسئل ریاضی انتگرال بود این مرد کره ای رکورد گینس را با IQ 210 به نام خود ثبت کرده است. آزمایش IQ این نابغه در دانشگاه سندفورد انجام شده است. Kim Ung قادر است به زبان های آلمانی، ژاپنی، کره ای و انگلیسی صحبت کند. در ادامه علاوه بر معرفی Kim Ung با دیگر نوابغ دنیا نیز آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 28 / 1 / 1390برچسب:هوش,باهوش,,
ارسال توسط محمد لشگری

مطالعات جدید نشان مي‌دهند، صحبت کردن با تلفن همراه فعالیت بخش‌هایی از مغز که در نزدیکی گوشی قرار دارند را بهبود مي‌دهد؛ اما تاکنون هیچ نشانه‌ای از آسیب دیدگی در این بخش‌های مغزی مشاهده نشده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

نعناع                      Peppermint
نام علمی       Mentha Piperita

کلیات گیاه شناسی:
نعناع گیاهی است علفی و چند ساله که علاوه بر ساقه زیر زمینی که گیاه را در خاک مستقر می سازد دارای ساقه هوایی نیز هست . تز محل گره های ساقه که در تماس با زمین است ریشه های خارج شده که ساقه جدید را درست می کند بنابراین اگر شما فقط یک ساقه نعناع در باغچه خود بکارید بزودی تمام باغچه شما پر از نعناع می شود .
برگهای نعناع بیضی شکل ، نوک تیز و دندانه دار می باشند . گلهای آن بسته به نوع نعناع ممکن است قرمز ،‌ارغوانی یا سفید باشد . نعناع در مناطق معتدل و آفتاب گیر بخوبی رشد می کند .
نعناع از قدیم الایام بعنوان یگ گیاه معطر  و اشتها آور و برای ناراحتی های دستگاه گوارش بکار رفته است بقراط پدر علم طب از نعناع در نوشته های خود یاد کرده است در قرون وسطی از نعناع در معالجه بیماریها و برای التیام زخم ها و درمان درد گزیدگی زنبور و سگ هار استفاده می شود

ترکیبات شیمیایی:
نعناع دارای ماده ای بنام منتول می باشد که ایجاد احساس خنکی در دهان می کند . مقدر منتول در نعناع بسته به نوع آن از ۳۵% تا ۵۵% تغییر می کند که البته اگر نعناع دیر کنده شود مقدر منتول آن تا حدود ۳۰% پائین می آید .

خواص داروئی:
نعناع از نظر طب قدیم ایران نسبتا گرم و خشک است و از نظر خواص دارویی از پونه قوی تر است . از نعناع اسانس ، روغن و تنتور تهیه می کنند که مصارف طبی مختلفی دارد:



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 11 / 1389برچسب:خواص,نعناع,خواص نعناع,
ارسال توسط محمد لشگری

 

طبع خیار سرد و تر(مرطوب) است.

خیار داری خواص مدر ، نرم کننده و ملین

 مسهل ، دافع کرم کدو ، ضد تشویش و دلهره

ضد بی خوابی ، ضد ناراحتی‌های عصبی 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
گیاه آلوئه ورا یا شاخ بزی

امروزه در بسیاری از داروخانه‌ها برگ‌های گیاه آلوئه‌ ورا (Aleo Vera) را می‌بینیم که تبلیغات زیادی برای استفاده از آن می‌شود؛ مثلا می‌گویند که این گیاه ضد جوش و ضد آکنه است؛ برطرف‌کننده چین و چروک پوست ، شاداب‌کننده، برطرف‌کننده لک و کک و مک ، شفاف‌کننده، جوان‌کننده و آب‌رسان قوی پوست است و از بروز تورم و خارش پوستی جلوگیری می‌کند و در بسیاری از سوختگی‌ها کاربرد دارد .



ادامه مطلب...
تاریخ: 16 / 11 / 1389برچسب:آلوئه ورا,پوست,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 432
بازدید دیروز : 144
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 6747
بازدید کل : 213046
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1