سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

ماساژ بالولینگ یک ماساژ ایرانی است که ترکیبی از ماساژ‌های ملایم و محکم است که به وسیله دست و پا و به منظور رفع گره‌های عصبی، عضلانی و رسیدن به آرام‌تنی انجام می‌گیرد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

امروزه بعلاوه بر گوشت گاو و گوسفند ومرغ، گوشت های دیگری همچون گوشت شترمرغ، بوقلمون و بلدرچین نیز در دسترس افراد قرار گرفته است.برخی افراد به دلیل نداشتن آشنایی با اینگونه از گوشت ها از خرید و خوردن آنها امتناع می کنند. در اینجا سعی داریم شما را با گوشت اینگونه از پرندگان و فواید و خواص آنها آشنا کنیم.......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

برای جلوگیری از اثرات زیانبار انواع محصولات آرایشی که عمدتاً از مواد مصنوعی و گه گاه حساسیت زا تولید شده اند توصیه می گردد قبل از خواب و پس از شست و شوی صورت ، این روغن به خوبی روی صورت مالیده شود......

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

قلبم از دیدن رنج پسر کوچکم و اشک‌هایی که انگار قرار نبود بند بیایند، فشرده شد، ولی واقعا نمی‌دانستم در جواب سوال‌های پشت‌سرهم او که «اصلا چرا من مجبورم گوشت بخورم؟»، «آخه ما چرا حیوون‌های کوچولو رو به‌خاطر خودمون، اذیت می‌کنیم» و...، چه جوابی بدهم........



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

«ما روضه‌خوان هستیم و به آن افتخار می‌کنیم؛ اما چرا ۵۰ درصد قضیه را گرفتیم؟ ابکی داریم اما اضحک نداریم. به یکی گفتند شنا بلدی، گفت ۵۰ درصد! گفتند چطوری، گفت شیرجه می‌روم اما بیرون نمی‌آیم»........



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

باشگاه خبرنگاران: آلرژی فصلی خود را به صورت آبریزش بینی، عطسه، قرمز شدن چشم ها و غیره نشان می دهد که شدت علائم در بیماران مختلف، متفاوت است و پاسخ به ماده آلرژی زا نیز بستگی به سیستم ایمنی هر فرد دارد. ورود این مواد به بدن اغلب منجر به افزایش ترشح هیستامین می شود . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

با این راهکارهای ساده می‌توانید بدون متحمل شدن هزینه یا وقت و انرژی زیاد، همیشه بدنتان را روی فرم نگه دارید‌.

 

نکاتی مفید برای برای لاغر شدن و لاغر ماندن www.taknaz.ir

 

گاهی امتحان کردن رژیم‌های لاغری متفاوت و انجام دادن تمرینات سخت و طاقت‌فرسای ورزشی چنان تمام فکر و ذهن ما را به خود مشغول میکند که از انجام دادن یا پرهیز کردن از یکسری کارهای ساده غافل می‌شویم و نتیجه باز هم چیزی نیست جز چاقی. برای مرور این توصیه‌های ساده و کاربردی با ما همراه شوید . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

قهوه را به دلیل طعم و عطر خوشی که دارد دوست داریم و معمولا آن را به عنوان یک نوشیدنی خوش طعم عصرگاهی در کنار عزیزانمان تجربه می‌کنیم اما شاید گروه اندکی از ما با خواص و کاربردهای این نوشیدنی خوش طعم و دانه‌های خوش عطر آن در زندگی روزمره آشنا باشیم . . . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 6 / 1391برچسب:قهوه,خواص قهوه,نوشیدنی,خواص,
ارسال توسط محمد لشگری
در این دنیا برای ارتباط برقرار کردن، علاوه بر کلمات به یک زبان دیگر هم نیاز دارید؛ «زبان بدن». زبانی که اگر خوب آن را ندانید و آگاهی نداشته باشید كه کجا و چطور باید از آن استفاده کنید، بزرگ‌ترین سوء تفاهم‌ها را باعث می‌شوید . . . . . .


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

نه گفتن چه به رئیسمان، چه به فرزندمان و چه به دوستانمان آسان نیست. در نتیجه بسیاری از ما به انجام کارهایی مجبور می شویم که دوست نداریم، یا برایمان سخت هستند.
برترین ها: گفتن این کلمه دو حرفی برای بسیاری از ما دشوار است، نه گفتن چه به رئیسمان، چه به فرزندمان و چه به دوستانمان آسان نیست. در نتیجه بسیاری از ما به انجام کارهایی مجبور می شویم که دوست نداریم، یا برایمان سخت هستند . . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 23 / 6 / 1391برچسب:نه گفتن,آموزش,روش,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1045
بازدید دیروز : 904
بازدید هفته : 3352
بازدید ماه : 5771
بازدید کل : 212070
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1