سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

وجود اختلال هورمونی در یك كودك هندی موجب شد تا چهره‌ای همانند یك فرد بزرگسال داشته باشد و بیشتر از سن واقعی‌اش به نظر آید.

به گزارش تک ناز به نقل از ایسنا، «آدیتیا كومار» كه در یك خانواده روستایی در هند به دنیا آمد از نوعی سندروم رنج می‌برد و باعث می‌شود موهای صورتش همانند یك مرد رشد داشته باشد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
سرطان سینه جزء سرطان های نسبتاً شایع و خطرناک در بین زنان می باشد. هر ساله تعداد زیادی از مبتلایان به سرطان سینه تشخیص داده می‌شوند

سرطان سینه جزء سرطان های نسبتاً شایع و خطرناک در بین زنان می باشد. هر ساله تعداد زیادی از مبتلایان به سرطان سینه تشخیص داده می‌شوند و تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند. باید توجه داشت یک رژیم غذایی سالم بر پایه ی منابع گیاهی در مقایسه با رژیم های پرچرب و حاوی منابع حیوانی می تواند تا حد زیادی در پیشگیری از این سرطان مؤثر باشد. برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، معمولاً مصرف میوه  و سبزی تازه و مواد غذایی حاوی فیبرهای گیاهی را توصیه می کنند. براساس پژوهش های اخیر قهوه نیز از موادی غذایی است که از بروز سرطان سینه جلوگیری می کند. . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
تحقیقات پزشکی نشان می دهد

آدامس موجب تقویت حافظه می شود

تحقيقات جدید پزشکى نشان می دهد آدامس علاوه بر کاهش بوی بد دهان و پاک کردن ذرات باقى مانده غذا در دندانها، فوايد بهداشتى مهم ترى نیز دارد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

این مرد اندونزیایی به مرد درختی معروف است. تمام سطح بدن این مرد با زگیل هایی به شکل گره های درختی پوشیده شده است. او معتقد است که شرایطش هر روز بدتر میشود و این در حالیست که به دنبال شغل مناسب موقعیت خود نیز میگردد.
او یکبار در بیمارستان بستری شده است و حدود 6 کیلو گرم از این زگیلها را توسط متخصصین از خود جدا کرده است ولی زگیلها پس از مدتی دوباره رشد کردند و این وضعیت ناهنجار را برایش ساخته اند.

منبع: hitabye.com




ارسال توسط محمد لشگری

یكي از بيماري‌هايي كه در فصل سرما بسيار شايع است و گاهي هم با سرما خوردگي يا آلرژي اشتباه گرفته مي‌شود سينوزيت است كه اگر به درستي درمان نشود معضلات جدي را براي فرد مبتلا به‌وجود مي‌آورد.



يكي از بيماري‌هايي كه در فصل سرما بسيار شايع است و گاهي هم با سرما خوردگي يا آلرژي اشتباه گرفته مي‌شود سينوزيت است كه اگر به درستي درمان نشود معضلات جدي را براي فرد مبتلا به‌وجود مي‌آورد.  در اينجا دكتر ژانت سروش، متخصص عفوني نكته‌هاي مهمي در مورد علائم، روش‌هاي درماني و محرك‌هاي سينوزيت به‌طور كامل براي‌تان شرح مي‌دهند . . . . . .




ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 10 / 1390برچسب:سینوزیت,سرماخوردگی,آلرژی,
ارسال توسط محمد لشگری

تاثیر این تخمه در  پیشگیری از سرماخوردگی

تغذیه مناسب، ورزش منظم و پرهیز از استعمال سیگار و قرار گرفتن در معرض دود آن، سه عامل مهم در حفظ سیستم ایمنی بدن به شمار می‌رود....


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 غذاهای مملو از فیبر از ابتلای زنان به سرطان سینه جلوگیری       می کند

یک پژوهش جدید در چین ثابت کرد: زنانی که مقدار بیشتری غذای مملو از فیبر می خوردند در معرض کمترین میزان خطر ابتلا به سرطان سینه هستند . . . . .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری


هر مرد باید ۴ زن داشته باشد!

 

پپروفسور «باهر»، جامعه شناس و بنیان گذار رفتارشناسی در ایران است. او متخصص برگزاری سمینارها و نشست های عجیب و غریب در حوزه های مختلف و به ویژه روابط زناشویی است. آخرین نمونه از این دست همایش های پروفسور باهر همایش طلاق درمانی است که در حال برگزاری است. بهانه گفت وگوی ما با پروفسور باهر اما رویت یک تیتر در فهرست مقاله های او بود: «هر مرد باید ۴ زن داشته باشد!» این تیتر به لحاظ روزنامه نگاری جذابیت بالایی داشت. این موضوع بهانه ای شد برای گفت وگویی کوتاه اما جالب با پروفسور باهر

در بین عنوان مقالات شما چند تیتر دیده می شود که خیلی جالب به نظر می رسند. می خواهیم رویکرد و نظر شما را راجع به این موضوعات بدانیم. برای مثال عنوان هر مرد باید ۴ زن داشته باشد این یعنی چه؟ شما واقعا معتقدید، هر مرد باید ۴ زن داشته باشد؟!  . . . . .

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 19 / 8 / 1390برچسب:زن,همسر,خواهر,مادر,دختر,
ارسال توسط محمد لشگری

 


همه ساله در سراسر دنیا میلیون ها مرد و زن ارقام نجومی را خرج می کنند تا بتوانند گوشه ای از ردپاهای گذشت زمان بر روی چهره و موهای خود را پنهان کنند.

به گزارش  مهر: محققان لابراتوارهای یک شرکت فرانسوی اعلام کردند که از نوعی میوه، ماده ای را استخراج کرده اند که با مصرف قرص آن می توان از سفید شدن موها جلوگیری کرد.

افرادی چون «ریچارد گر» و «جورج کلونی» با سفید شدن موهای خود ظاهری بهتر پیدا می کنند و برخی دیگر همچون بسیاری از زنان به محض دیدن اولین تار موی سفید ساعت ها گریه می کنند.

همه ساله در سراسر دنیا میلیون ها مرد و زن ارقام نجومی را خرج می کنند تا بتوانند گوشه ای از ردپاهای گذشت زمان بر روی چهره و موهای خود را پنهان کنند.

اکنون محققان لابراتوارهای شرکت فرانسوی «اورئال» خبری را اعلام کردند که می تواند در بسیاری از این هزینه ها صرفه جویی کند.

درحقیقت، این محققان خبر دادند که از یک میوه (از ذکر نام آن خودداری کردند) ماده ای را استخراج کرده اند که پادزهر خاکستری شدن موها است. این ماده که به صورت قرص از سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد می تواند رنگ طبیعی مو را حفظ کند.

موهای ما با افزایش سن شروع به سفید شدن می کنند. از بین رفتن رنگ موی اولیه به دلیل کاهش عملکرد ملانوسیت ها است.

ملانوسیت ها سلول هایی هستند که ملانین ترشح می کنند. ملانین به رنگدانه هایی گفته می شوند که رنگ پوست  و مو را تامین می کنند و سطح تولید آنها می تواند تحت تاثیر نور آفتاب تحریک شود. به همین دلیل لامپ های برنزه کننده و پرتوهای خورشید می توانند رنگ پوست را تغییر دهند.

ملانوسیت ها در داخل فولیکول های مو قرار دارند و رنگ آنها را تامین می کنند. از حدود سن ۳۰ سالگی، فعالیت ملانوسیت های مو کاهش می یابد و اولین تارهای سفید نمایان می شود.

به گفته محققان فرانسوی، تمام این سلول ها در پیری به طور کامل از بین نمی روند اما آنهایی که زنده می مانند وارد فاز خفتگی می شوند و بنابراین عملکرد خود را انجام نمی دهند.

این قرص همانند قرص های ویتامین نیاز به مصرف روزانه دارد و مصرف آن از زمانی آغاز می شود که موها شروع به خاکستری شدن می کنند.

درحقیقت، ملانوسیت ها زمانی وارد فاز خفتگی می شوند که ترشح آنزیمی به نام TRP-2 متوقف شود. در واقع این قرص جدید می تواند این آنزیم و در نتیجه سلول های سالم اما خفته ملانوسیت را دوباره فعال کرده و موجب شود که آنها دوباره ملانین ترشح کنند.

mehr

 

  گردآوری : پایگاه اطلاع رسانی باتا




تاریخ: 15 / 7 / 1390برچسب:مو,سفید شدن مو,سفیدی مو,
ارسال توسط محمد لشگری

 

 

 مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی مازندران گفت: جویدن برگ تازه گیاه گل گاوزبان برای درمان جوشهای چرکی دهان و دم کرده آن برای تنگی نفس مفید است.

شهره صفاپور با بیان اینکه گل گاوزبان گیاهی چند ساله به ارتفاع تقریبی ۵۰ – ۲۰ سانتی متر و ساقه گل دهنده ۸۰-۶۰ سانتی متری است، گفت: این گیاه دارای کرکهای نسبتا نرم است که بر روی برگها به حالت خوابیده و در سایر قسمتها به صورت افراشته و مخلوط با کرک‌های کوتاه و متراکم است. . . . .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 18 / 6 / 1390برچسب:گل گاو زبان,تنگی نفس,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 461
بازدید دیروز : 904
بازدید هفته : 2768
بازدید ماه : 5187
بازدید کل : 211486
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1