سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان


 

نوکیا دیروز از گوشی دو سیم‌کارته جدیدش به نام X۱-۰۱ پرده‌برداری کرد و عرضه رسمی جهانی نوکیا C۲-۰۰ را اعلام کرد.

هر دو گوشی از تجربه کاربری دو سیم‌کارته بهتری نسبت به سایر مدل‌های بازار برخوردار هستند و تنظیمات ۵ سیم‌کارت مختلف را می‌توانند به حافظه بسپارند که در عمر باتری، پخش موسیقی یا ارسال پیام تاثیری نمی‌گذارد. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

همچنین سایت صفحه فیلترینگ - که پیوندها نام دارد - دومین سایت پربیننده ایرانی به شمار می رود و بعد از "بلاگفا" که سرویس دهنده خدمات وبلاگ است و صدها هزار عضو دارد ، پربازدیدترین سایت ایرانی است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

می توان گفت كه انگیزه ی ساختن برنامه ی رجیستری از آنجایی شروع شد كه كاربران Ms-DOS از این كه عملا هیچگونه اختیاری در تنظیم منو ، پنجره ها و ... نداشتند ،خسته شدند. البته Ms-DOS از رجیستری مستثنی نبود و سه فایل Config.sys , MsDos.sys, Autoexec.Bat وجود داشتند كه سیستم عاملDos و جمعا برنامه های كاربردی تنظیماتی مانند اختصاص دادن Buffer و یا تعریف Cdrom و غیره را در این فایل ها ثبت می كردند. در واقع این سه فایل نقش رجیستری را ایفا می كردند. بعد از DOS سیستم عامل Win۳X به بازار آمد. در این سیستم عامل فایلهایی با پسوند ini كه مهمترین آنها Win.ini , System.ini, Control.ini بودند، وظیفه رجیستری را بر عهده داشتند . در نهایت نسل سوم رجیستری با روی كار آمدن ویندوز ۹X وارد بازار شد. در این سیستم ها علاوه بر داشتن سه فایل Win۳X دو فایل دیگر با نامهای System.dat , User.dat اضافه شد . . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 4 / 2 / 1390برچسب:رجیستری,منو,registery,کلید,,
ارسال توسط محمد لشگری

يک شبکه شامل مجموعه ای از دستگاهها ( کامپيوتر ، چاپگر و ... ) بوده که با استفاده از يک روش ارتباطی ( کابل ، امواج راديوئی ، ماهواره ) و به منظور اشتراک منابع فيزيکی ( چاپگر) و اشتراک منابع منطقی ( فايل )  به يکديگر متصل می گردند. شبکه ها می توانند با يکديگر نيز مرتبط شده و شامل زير شبکه هائی باشند.

تفسيم بندی شبکه ها
.شبکه های کامپيوتری را بر اساس مولفه های متفاوتی تقسيم بندی می نمايند. در ادامه به برخی از متداولترين تقسيم بندی های موجود اشاره می گردد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

مطالعات جدید نشان مي‌دهند، صحبت کردن با تلفن همراه فعالیت بخش‌هایی از مغز که در نزدیکی گوشی قرار دارند را بهبود مي‌دهد؛ اما تاکنون هیچ نشانه‌ای از آسیب دیدگی در این بخش‌های مغزی مشاهده نشده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود یا افزایش سرعت آن باید چه اقدام یا اقداماتی را انجام داد؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 549
بازدید دیروز : 904
بازدید هفته : 2856
بازدید ماه : 5275
بازدید کل : 211574
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1