سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

وي گفت: به دستور وزير بهداشت، تيمي ماجراي رها كردن دو بيمار در خيابان‌هاي پیرامون تهران را پيگيري مي‌كند/ كميسيون در حال به دست آوردن اطلاعات بيشتر است تا برخورد جدي با عاملان این حادثه انجام گيرد / پايگاه اطلاع‌رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران: «عاملان رها كردن دو بيمار، يكي از بيمارستان‌هاي دولتي در كشتزار‌هاي اطراف تهران تحت پيگرد قانوني قرار گرفتند». . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در بین زلزله‌شناسان این بحث درگرفته که آیا زمین‌لرزه‌های بسیار بزرگ سالیان اخیر، تنها یک تصادف و پیک آماری هستند یا نشان از رخدادهای بزرگ‌تری دارند؟

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

مامور شهرداری هنگامی که متوجه شد سارقان خشن سعی دارند تا کیف حامل هفت کیلوگرم طلا را از صاحبانش بربایند با ضربه جارو بر سر دزد بداقبال زد و او را زمین گیر کرد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
فاضلاب در آبادان همچنان قربانی می گیرد؛
تکه تکه شدن دختر چهار ساله آبادانی در شبکه فاضلاب، آمار قربانیان را به هفت نفر رساند، تا بار دیگر عدم پذیرش مسئولیت از سوی وزارت نفت و وزارت نیرو در مناطقی از شهر که توسط پالایشگاه به مردم واگذار شده و عدم اصلاح شبکه فاضلاب توسط نهادهای مسئول، مردم این شهر را داغدار و پریشان خاطر کند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

حضور دانشجویان فوق لیسانس دانشگاه تهران، فعالیت خانوادگی همراه با اعضای خانواده و عضوگیری به روش مستهجن و غیراخلاقی، پدیده‌های نوظهوری است که در دفاتر پلمپ‌شده دیروز دیده شد/دستگیرشدگان عمدتا از شهرستان‌های جنوب کشور و یزد، اصفهان و سیستان و بلوچستان و پنج نفر دانشجوی فوق لیسانس دانشگاه تهران نیز همگی شهرستانی بوده‌اند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1117
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1192
بازدید ماه : 7048
بازدید کل : 213347
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1