سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

اینکه می خواهید یخچال فریزر دوقلو انتخاب کنید یا ترجیح می دهید یخچال تان ساید بای ساید باشد و یا حتی مدل های دو در کوچک به سلیقه شما بستگی دارد اما نکته اصلی اینجاست که یخچال مورد نظرتان علاوه بر تطابق با سلیقه تان باید ابعادی متناسب با آشپزخانه داشته باشد.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

توجه به آنچه یک خانم می گوید و طریقه بیان آن هر دو می توانند به رمزگشایی صحبت های او کمک کنند.

برترین ها: بسیاری از آقایان از پیچیدگی رفتار و گفتار خانم ها شکایت دارند و می گویند در تفسیر حرف های خانم ها به مشکل بر می خورند. به خصوص در روزهای اولیه نامزدی و آشنایی، شاید بسیاری از آقایان در برقراری ارتباط با طرف مقابل چندان موفق نباشند.  کارشناسان می گویند توجه به زبان بدن یک خانم می تواند بعضی حقایق را روشن کند، با این حال شاید توجه به تمامی حرکات او حواس شما را پرت کند طوری که تمرکز خود را بر آنچه که می گوید از دست بدهید.


خوشبختانه راه های دیگری نیز برای پی بردن به آنچه در ذهن او می گذرد وجود دارد. توجه به آنچه یک خانم می گوید و طریقه بیان آن هر دو می توانند به رمزگشایی صحبت های او کمک کنند. ممکن است راجع به هوا یا کارش صحبت کند، ولی در صحبت های او اشاراتی ظریف در مورد نگرشش نسبت به شما وجود داشته باشد.

پس اگر می خواهید بدانید در جلب نظر او موفق بوده اید یا نه، به نکات زیر توجه کنید: . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
در یک تحقیق روان شناسی مشخص شده است که معمولا زوج های جوان دروغ های مشخص و مشهوری را به دیگری بروز می دهند .

روزگار نو: در یک تحقیق روان شناسی مشخص شده است که معمولا زوج های جوان دروغ های مشخص و مشهوری را به دیگری بروز می دهند .

اگر یک خانم در طی روز دو مرتبه دروغ می گوید این نسبت در آقایان چهار بار در روز است .


آیا می دانید به چه دلیل زوج های جوان تمایل به گفتن دروغ به دیگری را دارند؟ در جدیدترین تحقیق روان شناسان مشخص شده است که آقایان در روابط بعد از ازدواجشان بیش از خانم ها دروغ می گویند .

اگر یک خانم در طی روز دو مرتبه دروغ می گوید این نسبت در آقایان چهار بار در روز است . بیش از هشتاد و دو درصد خانم ها بعد از دروغ هایی که گفته اند احساس ندامت و پشیمانی دارند اما این درصد در آقایان زیر هفتاد درصد است.......




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

عجیب ‌ترین روش خواستگاری از یک دختر

«دنیل» ۳۲ ساله تصمیم گرفت دست ازدواج به سمت معشوقه ۳۰ ساله‌اش به نام «نیکولا برگیس» را به سبک بی‌نظیری دراز کند. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری


مادر شوهر با پخت غذا برای پسرش حرص عروس را در آورد










زنی در دادگاه خانواده گفت: مادر شوهرم برای اینکه مرا حرص دهد، برای شوهرم غذا درست می کند تا او همراه خود به سر کار برود و نمی گذارد من غذایی را که درست می کنم به او بدهم.

. . . . . .




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 غذاهای مملو از فیبر از ابتلای زنان به سرطان سینه جلوگیری       می کند

یک پژوهش جدید در چین ثابت کرد: زنانی که مقدار بیشتری غذای مملو از فیبر می خوردند در معرض کمترین میزان خطر ابتلا به سرطان سینه هستند . . . . .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

10 توصیه برای آنكه دچار كاهش میل جنسی نشوید

در صورتی كه میل جنسی شما كاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل كنید و ...

76 درصد از زوجین معمولا در روابط خود با مشكلاتی روبه‌رو هستند. در صورتی كه میل جنسی شما كاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل كنید. . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 

بالا رفتن سن ازدواج در کویت و افزایش تعداد زنان مجرد در این کشور، واکنش پارلمان و تلاش آن برای رفع این مشکل را به دنبال داشت.

به گزارش خانه ملت به نقل از روزنامه البیان چاپ دبی، "فیصل الدویسان" نماینده پارلمان کویت طرحی را پیشنهاد داد که بر اساس آن مبلغی به میزان 15 هزار دلار به هر مرد کویتی که زنی کویتی را به عنوان زن دوم خود برگزیند،به صورت بلاعوض داده شود. البته این زن باید مجرد و بالای 40 سال یا بیوه یا مطلقه باشد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

نوزاد در بدو تولد این آمادگی را دارد كه با هر كسی ارتباط برقرار كند؛ مشروط بر این كه چنین شخصی كاملا رفتارهای او را شناخته و نیازهای او را برآورده كند. به طور كلی، خوب است كه بزرگترها به بهترین روشی كه برای كودك خوشایند است مانند آرام و با لحن كودكانه صحبت كردن، حركت دادن دست ها و... با او ارتباط برقرار كنند و ....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1