سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

می توان گفت كه انگیزه ی ساختن برنامه ی رجیستری از آنجایی شروع شد كه كاربران Ms-DOS از این كه عملا هیچگونه اختیاری در تنظیم منو ، پنجره ها و ... نداشتند ،خسته شدند. البته Ms-DOS از رجیستری مستثنی نبود و سه فایل Config.sys , MsDos.sys, Autoexec.Bat وجود داشتند كه سیستم عاملDos و جمعا برنامه های كاربردی تنظیماتی مانند اختصاص دادن Buffer و یا تعریف Cdrom و غیره را در این فایل ها ثبت می كردند. در واقع این سه فایل نقش رجیستری را ایفا می كردند. بعد از DOS سیستم عامل Win۳X به بازار آمد. در این سیستم عامل فایلهایی با پسوند ini كه مهمترین آنها Win.ini , System.ini, Control.ini بودند، وظیفه رجیستری را بر عهده داشتند . در نهایت نسل سوم رجیستری با روی كار آمدن ویندوز ۹X وارد بازار شد. در این سیستم ها علاوه بر داشتن سه فایل Win۳X دو فایل دیگر با نامهای System.dat , User.dat اضافه شد . . . . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 4 / 2 / 1390برچسب:رجیستری,منو,registery,کلید,,
ارسال توسط محمد لشگری


سومين جلسه كارگروه اخلاق ورزشي و مرام پهلواني در سازمان تربيت بدني
سومين جلسه كارگروه اخلاق ورزشي و مرام پهلواني پيش روز سه شنبه در دفتر معاون ارتباطات آموزش و امور فرهنگي سازمان تربيت بدني برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش ايران قاسمي معاون ارتباطات ، آموزش و امور فرهنگي سازمان تربيت بدني با اشاره به اهميت اخلاق در ورزش به ويژه ورزش حرفه اي كشور بر اجرايي نمودن اين مهم در تمامي سطوح تاكيد كرد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری


ساز عود اگرچه در ترکیب موسیقی ایرانی نقش بسزایی دارد، اما همیشه بحث ایرانی یا عربی بودن آن داغ بوده است.

در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی این ساز را با نغمه‌های عربی می‌شناسند، اما شواهد تاریخی حکایت از آن دارد که عود در دوره‌های مختلف تاریخی توسط نوازندگان ایرانی نواخته می‌شده است.

 

از همین روست که در سال‌های اخیر برخی از نوازندگان این ساز از جمله مجید ناظم‌پور با ارائه پژوهش‌ها، شرکت در سمینارها و برپایی کنسرت‌های متعدد در کشورهای مختلف سعی در اثبات ایرانی بودن این ساز داشته‌اند.

با وی گفت و گویی درباره این ساز و حاشیه‌هایش داشته‌ایم که در زیر می‌آید. . . . . .




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

به دنبال اداعا های احمدی نژاد درباره مدرک تحصیلی دکتر زهرا رهنورد همسر مهندس موسوی ، دانشگاه آزاد با صدور بیانه ای این اظهارات را تکذیب کرد .

به گزارش جمهوریت متن کامل بیانه این دانشگاه به شرح زیر است : . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

بانک پارسیان یکی از بانک‌های خصوصی ایران است که در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده‌است.این بانک در حال حاضر ۲۴۲ شعبه در ایران دارد. بانک پارسیان با در اختیار داشتن ۴۵ درصد از کل منابع بانک‌های خصوصی و سهم ۴۲ درصدی از کل تسهیلات اعطایی توسط بانک‌های خصوصی، عنوان بزرگترین بانک خصوصی ایران را از آن خود کرده است. ساختار سازمانی بانک پارسیان متشکل از شش معاونت است. هر معاونت به واحدهای کوچکتر تحت عنوان مدیریت تقسیم می‌شود. مدیریت‌های مستقل نیز زیر نظر مدیرعامل اداره می‌شوند. کمیته‌های حسابرسی و کنترل داخلی و کمیته ریسک زیر نظر هیئت مدیره اداره می‌شوند. اداره شعب که بزرگترین واحد سازمانی بانک است بر عهده مدیریت امور شعب می‌باشد که خود زیر مجموعه معاونت اجرایی است. بانک نیروی‌های خود را با توجه به ضوابط استخدامی از میان دانش آموختگان رشته‌های حسابداری، ریاضی محض و کاربردی، رایانه، بانکداری، مدیریت و اقتصاد انتخاب می‌کند. بانک پارسیان در سال ۸۸ توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران به عنوان بانک نمونه ایران انتخاب شد.

منبع: fa.wikipedia.org




ارسال توسط محمد لشگری

روابط عمومي استان يزد/ نخستين همايش مديران و کارکنان صندوق مهر امام رضا عليه السلام استان يزد در سالن كنفرانس سنگ آهن مركزي بافق و با حضور كليه كاركنان ستاد و شهرستان ها و مديران صندوق مراكز شهرستانهاي استان برگزار شد.
مصطفي اعيان، مدير صندوق مهر امام رضا عليه السلام استان يزد ضمن ارائه آماري از عملكرد صندوق استان در سال 89 با اشاره به نامگذاري سال جديد، صندوق مهر امام رضا عليه السلام را جزء دستگاه هاي مرتبط با جهاد اقتصادي عنوان کرد و افزود: همکاران بايد با تلاش بيش از پيش براي احقاق اين موضوع همت گمارند.
 وي درادامه افزود: با توجه به انبوه نامه¬هاي دور سوم رياست جمهوري تمامي كاركنان بايد آمادگي پاسخگويي به درخواست هاي مردمي را به احسن وجه داشته باشند.
در اين جلسه كه به ميزباني شهرستان بافق و در محل سالن كنفرانس اداره سنگ آهن مركزي بافق برگزار شد از كاركنان ستادي و شهرستانها نيز آزموني در مورد مفاد دستور العمل تسهيلات صندوق به عمل آمد.

منبع: chaharmahal.mehrereza.ir




ارسال توسط محمد لشگری

بلوطی، خرمایی، طلایی، زیتونی یا مشکی؟ شما چه رنگ مویی را ترجیح می ‌دهید؟ خیلی‌ از خانم‌ ها این نکته را نمی ‌دانند که رنگ مویی كه روی سر دیگری ممكن است بسیار جذاب و زیبا باشد، احتمال دارد هیچ جذابیتی در چهره ی آن ها ایجاد نکند.

کارشناسان زیبایی توصیه می‌ کنند هنگام انتخاب رنگ مو پیش از هر چیز دیگری به رنگ پوست صورت‌ مان توجه كنیم.

برای این كه انتخاب ایده‌آلی داشته باشید، اولین توصیه متخصصان و کارشناسان این است که رنگ موی تان را بر اساس رنگ پوست صورت تان، رنگ چشم‌ های تان و شخصیت و موقعیت اجتماعی خودتان انتخاب كنید. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

يک شبکه شامل مجموعه ای از دستگاهها ( کامپيوتر ، چاپگر و ... ) بوده که با استفاده از يک روش ارتباطی ( کابل ، امواج راديوئی ، ماهواره ) و به منظور اشتراک منابع فيزيکی ( چاپگر) و اشتراک منابع منطقی ( فايل )  به يکديگر متصل می گردند. شبکه ها می توانند با يکديگر نيز مرتبط شده و شامل زير شبکه هائی باشند.

تفسيم بندی شبکه ها
.شبکه های کامپيوتری را بر اساس مولفه های متفاوتی تقسيم بندی می نمايند. در ادامه به برخی از متداولترين تقسيم بندی های موجود اشاره می گردد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

خبرگزاري فارس: بانك مركزي متوسط قيمت خرده‌فروشي برخي از مواد خوراكي در تهران هفته منتهي به 2/2/1390را درحالي اعلام كرد كه اكثر كالاها با كاهش قيمتي همراه بوده اما قيمت گوشت و برنج و لبنيات با افزايش نسبي گزارش شده است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

خبرگزاري فارس: درحالي كه قيمت فروش سكه طرح جديد در بازار آزاد 416 هزار تومان اعلام مي‌شود، امروز صرافي‌ها اين سكه‌ها را با نرخ‌هاي 418 الي 425 هزار تومان و ربع سكه را از 115 الي 130 هزار توماني به فروش مي‌رسانند.......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 694
بازدید هفته : 2016
بازدید ماه : 1999
بازدید کل : 208298
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1