سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها از تغییر دامنه مصرف برق و گاز خانگی برای 7 ماهه اول امسال، افزایش 110 تومانی قیمت گندم به ازای هر کیلوگرم و افزایش جزئی و اندک قیمت نان خبر داد و گفت: اقدام برخی بانکها در برداشت یارانه نقدی برای وصول مطالبات معوق غیرقانونی است. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

عصرایران - حذف 4 صفر از پول ملی کشور ، این بار جدی تر از همیشه مطرح شده است و آن گونه که رئیس کل بانک مرکزی گفته است ، این طرح در یک بازه زمانی یک الی دو ساله در کشور اجرایی خواهد شد. ریال
 
به گفته محمود بهمنی "با تحقق این برنامه، واحد پول خرد بعد از ریال همانند سال‌های گذشته دینار خواهد بود که در این صورت یک ریال برابر با 100 دینار خواهد شد."

در این باره نکاتی چند قابل ذکر است: . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

معاون عمرانی استاندار تهران: شرکت آبفا، چاه‌های آب تهران را حلقه و شبکه‌ای می کند و به این ترتیب کیفیت آب در همه نقاط تهران مساوی می‌شود.

سال گذشته وقتی آلودگی آب تهران مطرح شد، درحالی‌که باید به محور تلاش دولت و نهادها برای رفع آن تبدیل می شد، بیشتر به مناقشه بین وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار تبدیل شده بود. . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اقدام خودسرانه توزیع کنندگان شیر را گران کرد.

در حالی که دولت ادامه روند گذشته پرداخت یارانه شیر را برای فروردین ماه به تصویب رسانده بود اما توزیع کنندگان به طور خودسرانه قیمت این محصول را 57 درصد افزایش دادند. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پرورش بازیکنان گستاخ با پول ملت تا کی؟

عصرایران ؛ جعفر محمدی - رئیس فدراسیون فوتبال ، چند شب پیش در برنامه صندلی داغ تلویزیون گفت که دستمزد فوتبالیست ها ، آنقدرها هم که می گویند زیاد نیست!

علی کفاشیان افزود: البته بعضی ها برای هر فصل بالای 300 میلیون تومان هم می گیرند ولی همه که این قدر دریافتی ندارند و متوسط دستمزد بازیکنان لیگ برتر 90 - 80 میلیون تومان است!

. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در بین زلزله‌شناسان این بحث درگرفته که آیا زمین‌لرزه‌های بسیار بزرگ سالیان اخیر، تنها یک تصادف و پیک آماری هستند یا نشان از رخدادهای بزرگ‌تری دارند؟

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

مامور شهرداری هنگامی که متوجه شد سارقان خشن سعی دارند تا کیف حامل هفت کیلوگرم طلا را از صاحبانش بربایند با ضربه جارو بر سر دزد بداقبال زد و او را زمین گیر کرد. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

واحد مرکزی خبر نوشت:

آب شُرب برخی مناطق تهران به دلیل اجرای طرح عمرانی شهرداری و تسریع در بهره برداری از پل تقاطع 35 متری لاله با بزرگراه شهید باکری پنجشنبه این هفته از ساعت 5 بامداد تا 16 به مدت 11 ساعت قطع می شود. . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 1 / 1390برچسب:آب,آب تهران,قطع آب,
ارسال توسط محمد لشگری

مدیر کل دفتر تعرفه گذاری وزارت بهداشت می گوید با وجودی که تمام آمار و ارقام بیمارستانهای کشور در زمینه هزینه ها احصا شده ولی به دلایلی این وزارتخانه نمی تواند قیمت تمام شده برای خدمات درمانی اعلام کند. . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

رهبر انقلاب در سال‌های گذشته نیز با حضور در منزل مرحوم میراسماعیل موسوی با وی دیدار کرده بودند. همچنین سابقه‌ آشنایی ایشان، به رابطه‌ فامیلی مرحوم حاج میراسماعیل موسوی با مرحوم آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای ـ پدر رهبر انقلاب ـ برمی‌گردد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 653
بازدید دیروز : 436
بازدید هفته : 1879
بازدید ماه : 1862
بازدید کل : 208161
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1