سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

حضور دانشجویان فوق لیسانس دانشگاه تهران، فعالیت خانوادگی همراه با اعضای خانواده و عضوگیری به روش مستهجن و غیراخلاقی، پدیده‌های نوظهوری است که در دفاتر پلمپ‌شده دیروز دیده شد/دستگیرشدگان عمدتا از شهرستان‌های جنوب کشور و یزد، اصفهان و سیستان و بلوچستان و پنج نفر دانشجوی فوق لیسانس دانشگاه تهران نیز همگی شهرستانی بوده‌اند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

کلینیکی در هنگ کنگ اعلام کرده وی را مجانی درمان می کند.

 

منبع: خبرآنلاین



ادامه مطلب...
تاریخ: 28 / 1 / 1390برچسب:چاق,چاق ترین,خارق العاده,
ارسال توسط محمد لشگری

قیمت گاز بسیاری از مشترکان بالاتر از حد انتظارشان بوده است؛ این خبری است که از زمان اجرای قانون هدفمند شدن یارانه‌ها تاکنون بارها شنیده‌ایم، ولی این‌بار دامنه اعتراض‌ها از مردم پایتخت نشینی که همیشه متهم به اسراف بوده اند فراتر رفته و صدای اعتراض برخی شهرستان‌ها هم به گوش می‌رسد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

عنوان باهوش ترین دنیا متعلق به Kim Ung Yonga است که در سن 4 سالگی قادر به حل مسئل ریاضی انتگرال بود این مرد کره ای رکورد گینس را با IQ 210 به نام خود ثبت کرده است. آزمایش IQ این نابغه در دانشگاه سندفورد انجام شده است. Kim Ung قادر است به زبان های آلمانی، ژاپنی، کره ای و انگلیسی صحبت کند. در ادامه علاوه بر معرفی Kim Ung با دیگر نوابغ دنیا نیز آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 28 / 1 / 1390برچسب:هوش,باهوش,,
ارسال توسط محمد لشگری

درباره طرح حذف صفرها از پول ملی بسیار شنیده ایم، ولی شاید هنوز هم این سوال مطرح باشد که این طرح طرح خوبی است یا خیر؟ در این نوشتار بعد از مختصر بررسی طرح به ملزومات اجرای چنین طرحی می پردازیم



ادامه مطلب...
تاریخ: 28 / 1 / 1390برچسب:پول,تورم,
ارسال توسط محمد لشگری

یک روز پس از حذف تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا، علی کفاشیان که به شکستهای تیمهای ملی عادت کرده بود گفت که اولویت فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم امید است اما از آن روز تا به حال بیش از 5 ماه می گذرد و هنوز خبری از انتخاب سرمربی تیم امید نشده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
فاضلاب در آبادان همچنان قربانی می گیرد؛
تکه تکه شدن دختر چهار ساله آبادانی در شبکه فاضلاب، آمار قربانیان را به هفت نفر رساند، تا بار دیگر عدم پذیرش مسئولیت از سوی وزارت نفت و وزارت نیرو در مناطقی از شهر که توسط پالایشگاه به مردم واگذار شده و عدم اصلاح شبکه فاضلاب توسط نهادهای مسئول، مردم این شهر را داغدار و پریشان خاطر کند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اما در حالی که رئیس جمهور گفته بود؛ «هیچ کدام از این اعداد درست نیست و دولت هیچ بدهی ندارد»، مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی، مبلغ این بدهی ها را ـ که از آن به عنوان تکالیف نهادهای قانونی یاد می کرد ـ تا پایان سال 88، بیش از 21 هزار و 500 میلیارد تومان دانست که در سه مرحله، سهام 25 شرکت در قالب پرداخت دیون دولت به تأمین اجتماعی واگذار شده و دولت در لایحه بودجه سال 90 نیز نزدیک هفت هزار میلیار تومان در راستای پرداخت این دیون پیش بینی کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

به هزار و یک دلیل، دست جریانی سیاسی در پشت پرده برای سست کردن اعتقادات مردم در کار است؛ اما اینکه کار چه جریانی است، مشخص نیست! اگر اینها دوست باشند، دوستان بسیار احمق و ناآشنا به دین هستند و اگر دشمن هستند، دشمنان باهوش و زرنگی هستند که چنین توطئه‌ای را سامان داده‌اند؛ این مستند بی پایه است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 28 / 1 / 1390برچسب:ظهور,مستند ظهور,
ارسال توسط محمد لشگری

خبرگزاري فارس: با ادامه رشد حبابي در بازار داخلي طلا، سخنگوي بانك ملي از ادامه حراج سكه توسط بانك كارگشايي در هفته آتي خبر داد و گفت: شمش طلا و سكه امامي در طول هفته قبل در بالاترين قيمت به ترتيب معادل 53 ميليون و 400 هزار تومان و 427 هزار و 200 تومان فروخته شد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 26 / 1 / 1390برچسب:سکه,طلا,شمش,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 196
بازدید دیروز : 694
بازدید هفته : 2116
بازدید ماه : 2099
بازدید کل : 208398
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1