عکس رئیس در کنار شاگرد بی حجابش در سایت دانشگاه
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

 

به گزارش جهان برای مثال خبرها و اسناد موجود حاکی از آنست که رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف تهران یکی از همین افرادی است که هم چنان و بی مهابا از اعتقاد و التزام به رنگ سبز می گوید.

البته شائبه فعالیت های وی فقط مربوط به انجام این قبیل امور نیست. از همین استاد، عکسی موجود است که وی به همراه یکی از دانشجویان دختر خود، که البته هم اکنون در دانشکده فیزیک درس می دهد، در یک میهمانی شرکت کرده است. میهمانی که چند میهمان خارجی در آن حضور دارند و از قضا همین خانم نیز بدون حجاب در آن حضور یافته است.تا اینجای موضوع خیلی اهمیت ندارد.

اما نکته مهمتر که نشان دهنده احتمالا حاشیه امنی است که متاسفانه رئیس دانشگاه شریف و یاوزارت علوم برای این فرد درست کرده، این است که وی عکس مذکور  را روی سایت دانشگاه شریف در معرض دید همگان قرار داده است.

تمام این اتفاقات در حالی رخ می دهد که هم اکنون در برخی از دانشگاه‌های کشور، با استادان ارزشی به هیچ وجه برخوردهای خوبی صورت نمی گیرد و برخی از این استادان فقط به دلیل اینکه در برخی موارد، منتقد دولت هستند، باید متحمل رنج و عذاب های بسیاری شوند.

یکی از دانشجویان دانشکده فیزیک دانشگاه شریف در مورد ف.ا یکی دیگر از اساتید این دانشکده به خبرنگار ما گفت: همواره شائبه طرح مباحث ضد سیاست های نظام در برخی محافل علمی و دانشجویی توسط رئیس دانشکده مطرح است و کلاس های وی گاهی تبدیل به میتینگ های سیاسی می‌شود که عمدتاً بحث های ضد انقلاب و موافق با فتنه در آنها مطرح می شود.

همچنین مشهور است که زمانی که یکی از استادان دانشگاه قصد داشته است تصویر امام(ره) و مقام معظم رهبری را در دانشکده فیزیک نصب کند، این فرد با بهانه واهی سیاسی نکردن فضای دانشکده، مانع این اقدام شده است.وی در مورد جذب استادان این دانشکده نیز اعمال نظرهایی دارد به طوریکه پر رنگ تر بودن سابقه سیاسی این استادان در راستای عقاید همین فرد، در مقابل سابقه علمی آنان کاملا آشکار است.در همین حال عده زیادی از دانشجویان دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف نیز از عملکرد این استاد به شدت ناراضی بوده و حتی این شکایت ها آن هنگام پر رنگ تر شد که طی ۹ ماه ، ۳ مورد خودکشی توسط دانشجویان همین دانشکده صورت گرفته است.

منبع : jahannews


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 532
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 1935
بازدید ماه : 4354
بازدید کل : 210653
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1