واریز یارانه کسانی که واریز نشده
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

به گزارش بولتن نیوز وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و در میدان آزادی تهران به خبرنگار ما گفت : مردم فهیم و بصیر ایران در هرجایی که نیاز به حضور و همراهی آنان بوده است از هیچ کمکی دریغ نکرده اند و در حساس ترین لحظات تاریخ این انقلاب در کنار خدمتگذاران خود در دولت بوده اند . این حضور تنها به ایامی مثل ۲۲ بهمن خلاصه نمی شود بلکه مردم نشان دادند در طرح بزرگی همچون هدفمندی یارانه ها هم با کمک و همراهی خود حضوری معنوی اما پر صلابت را در راستای دفاع از اقدامات نظام دارند.

عضو کارگروه اقتصادی دولت همچنین تصریح کرد : مرحله دوم واریز یارانه نقدی خانوارها از روز چهارشنبه این هفته آغاز می شود و کلیه خانوارهایی که در مرحله قبل مبلغ یارانه نقدی را دریافت کرده اند این بار نیز مشمول دریافت خواهند بود. علاوه بر این افراد، کسانی که در مرحله قبل به هر دلیلی یا در طرح ثبت نام نکرده بودند و یا به دلیل ناقص بودن مدارک اطلاعات آنها ثبت نشده بود هم در مرحله دوم پرداخت نقدی یارانه در اولویت خواهند بود و تا جایی که بتوانیم سعی می کنیم مبلغ پرداختی به همه آنها تعلق گیرد.

شمس الدین حسینی در پایان با اشاره به فعالیت شبانه روزی مسئولین وزارت امور اقتصادی و مدیران بانک های کشور برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح به خصوص در آستانه خرید های سال نو اضافه کرد: برخی از مردم در آستانه سال جدید نگران تاثیر هدفمندی یارانه ها در قیمت های نوروزی هستند که من این اطمینان را به مردم می دهم که بنده و همکارانم در وزارت اقتصاد با همه توان و با رصد کامل شرایط و اشراف به کنترل بازار با تثبیت قیمت ها و افزایش نظارت ها نخواهیم گذاشت کوچکترین مشکلی در آستانه سال نو برای مردم به وجود بیاید

منبع: jokblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 904
بازدید هفته : 2334
بازدید ماه : 4753
بازدید کل : 211052
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1