عامل لرزش و صدای مهیب در تهران چه بود؟ + تکمیلی
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

مقارن ظهر امروز (شنبه) صداي مهيبي در تهران شنيده شد، اين صدا ناشي از انفجاري بود كه خارج از شهر تهران و در يكي از پادگان‌هاي غرب استان رخ داد.

به گزارش «تابناک» نماینده مردم شهریار با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار مهیب در حوالی تهران گفت: این انفجار در حوالی روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد رخ داده است.

حسین گروسی، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار مهیب در حوالی تهران گفت: این انفجار در حوالی روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد رخ داده است.

نماینده شهریار در مجلس تأکید کرد: این انفجار احتمالا در انبار مهمات پادگان رخ داده، ولی بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد و این موضوع قطعی نیست.

چند تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز این خبر را تأیید کردند.

عزیز اکبریان، نماینده کرج نیز ضمن تأیید این خبر گفت: انفجار در یک پادگان نظامی حوالی شهریار رخ داده است.

پرویز سروری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز این حادثه را ناشی از انفجار زاغه مهمات یک پادگان نظامی عنوان کرد.

به گفته برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی، این انفجار در یک پادگان متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رخ داده است.





تکمیلی:

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اعلام اینکه 15 نفر از کارکنان رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر جابجایی مهمات در یکی از پادگانهای سپاه در اطراف تهران به شهادت رسیده اند، گفت:این انفجار ربطی به آزمایش هسته ای که برخی از رسانه های بیگانه آن را مطرح کرده اند، ندارد.

سردار رمضان شریف مسئول اداره روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران با بیان این مطلب گفت: بر اثر این حادثه عده‌ای نیز مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها بسیار وخیم است.

وی همچنین در خصوص شایعات مطرح شده از سوی برخی رسانه های خارجی مبنی بر جابجایی کلاهک های موشکی در این پادگان سپاه، گفت: اصلا این انفجار ربطی به آزمایش هسته ای که برخی از رسانه های بیگانه آن را مطرح کرده اند، ندارد. به گفته شریف در حال حاضر تیمی در حال بررسی حادثه است که اطلاعات آن متعاقبا به افکار عمومی اعلام خواهد شد.

حسن عباسي، مدير روابط عمومي اورژانس تهران نيز از اعزام يك فروند بالگرد و شش دستگاه آمبولانس براي پوشش امدادي حادثه انفجار در پادگاني ميان شهرستان‌هاي ملارد و شهريار خبر داد.
منبع: تابناک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 838
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 2241
بازدید ماه : 4660
بازدید کل : 210959
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1