تامین بودجه بیشتر به توسعه پارس جنوبی کمک می کند
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، قربانی در جریان سفر اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه صنعت نفت، افزود: منطقه ویژه پارس از راهبردی ترین نقاط جغرافیای صنعتی کشور است و سفر اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس با هدف آشنایی با مجموعه فعالیت ها صنعت نفت در این منطقه، انجام شد.

وی ادامه داد: حضور نمایندگان مجلس با توجه به مقام تصمیم گیری آنان، و آشنایی بهتر با این منطقه، تاثیر چشمگیری در اجرای طرح توسعه پارس جنوبی دارد.

 

 

قربانی تصریح کرد: به طور قطع باید از تامین و افزایش بودجه برای پارس جنوبی حمایت کرد چرا که این مهم موجب افزایش نرخ اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور خواهد شد.

این عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی افزود: با آنچه ما در این سفر دیدیم دریافتیم که از نظر داخلی هیچگونه مشکلی در زمینه توسعه پارس جنوبی نیست؛ تمام مدیران و کارکنان در پارس جنوبی، به طور شبانه روز فعالیت می کنند.

قربانی یادآور شد: این امکان وجود دارد که به علت تحریم ها در برخی حوزه ها، با تامین برخی قطعات با مشکل رو به رو شویم؛ اما خوشبختانه صنعت نفت تمهیدات لازم را برای تامین این قطعات دیده است.

وی با اشاره به روند اجرای فازهای باقیمانده پارس جنوبی تصریح کرد: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان مستقر در این منطقه، نسبت به راه اندازی و بهره برداری از این فازها در موعد مقرر بسیار امیدواریم.

منبع: pseez.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 470
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 1873
بازدید ماه : 4292
بازدید کل : 210591
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1