دولت برنامه‌ای برای اجرای فاز 2 هدفمندی یارانه‌ها ندارد
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به برنامه دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: دولت در حال حاضر برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برنامه ندارد، البته مسائل مربوط به هدفمندی را باید وزیر اقتصاد پاسخ دهد.

وی افزود: به هر حال با بودجه‌ای که برای این موضوع پیش‌بینی شده است، فاز دوم قابل اجرا نخواهد بود و باید با مجلس جلسه‌ای برگزار کرده و بررسی و تفاهم کنیم که چگونه به راهکارهای اجرایی برسیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بالاخره امسال سالی است که باید منابع و مصارف را با استفاده از منابع موجود و با صرفه‌جویی حل و فصل کنیم.

فروزنده در ارتباط با ادامه جلسات دولت و مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی گفت: جلسات دولت و مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی و رفع موانع در حال حاضر تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه لایحه وظایف وزارتخانه‌های ادغامی در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است، یادآور شد: لایحه شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغامی که در کمیسیون اجتماعی دولت در حال تدوین است نیاز به کارهای کارشناسی و بررسی‌های بیشتر دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: این لایحه پس از ارسال به دولت و تصویب، به مجلس شورای اسلامی ارایه خواهد شد.

فروزنده در خاتمه در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استیضاح برخی وزرا گفت: استیضاح خاصی نداریم و هیچ استیضاحی در حال حاضر در دستور کار مجلس نیست.

منبع: Farsnews.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 603
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 2006
بازدید ماه : 4425
بازدید کل : 210724
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1