آقای قاسمی! ریش تان را نتراشید + عکس
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

عصرایران - "اگر این خانم را نصف روز به زندان بیندازند ، من ریشم را می تراشم." ؛ این سخن "حاج سعید قاسمی" از فعالان سیاسی اصولگرایان تندرو هست که در واکنش به صدور حکم زندان برای "فائزه هاشمی" گفته بود. سعید قاسمی

زمانی که سعید قاسمی این کنایه را به دستگاه قضا زد ، آیت الله آملی لاریجانی ، رئیس قوه قضائیه پاسخ او را چنین داد: «شنیده‎ام یکی از دوستان بیان داشته است که اگر نیم‎روز فلانی را به زندان بیندازند، ریشش را خواهد تراشید. من به آن عزیز می‎گویم که مطمئن باشید چند وقت دیگر که محاسنتان بلند‎تر می‎شود، قطعا باید همه آن‎‎ها را بتراشید!»

اینک سخن آیت الله درست از آب در آمده و با رفتن فائزه به اوین ، کنایه سردار ، دامنگیر خودش شده است. هم از این روست که از ساعاتی پیش ، سایت ها ، وبلاگ ها و صفحات فیس بوک و گوگل پلاس پر شده است از مطالبی عمدتاً طنز و سخره درباره سرنوشت ریش سعید قاسمی!

  در این نوشتار نمی خواهیم در خصوص اصل سخنان سعید قاسمی قلمفرسایی کنیم و نگران ریش های او باشیم چه آن که تراشیدن یا نتراشیدن ریش های این شخص ، دردی را از هیچ بنی بشری دوا نخواهد کرد ؛ اما واقعیت تلخ این است که چنین افراد افراط گرایی به کانون های قدرت متصل اند و لابی ها و گروه های فشاری که "همیشه خودجوش" و " همیشه دانشجو" هستند نیز وصل به اینان اند!
و همین باعث می شود افرادی مانند سعید قاسمی که سرنوشت ریش خود را به فائزه هاشمی گره می زند ، در بسیاری از امور کشور اثر گذار باشند و گاه آتشی بپا کنند که دودش به چشم همه مردم برود.

به عنوان مثال ، بی آن که بخواهیم در ماجرای حمله به سفارت انگلیس پای شخص سعید قاسمی را به میان بکشیم ، تصریح می کنیم که حماقت عده ای به اصطلاح "خودجوش" ، مشکلات عدیده سیاسی برای کشور و نظام و مردم ایجاد کرد و این ، البته مشتی است نمونه خروارها!

متأسفانه ، این افراد مصونیت هم دارند و تا کنون هیچ مرجع قانونی از آنها درباره تجمعات بی مجوزشان حتی سوال هم نکرده است چه برسد به این که متعرضان شود که شما چه کاره مملکتید که در همه قضایای کشور ، از اکران فیلم ها تا سیاست خارجی و از احکام قضایی تا مصوبات مجلس ، مداخله می کنید و اصرار هم دارید که الّا و بلّا حرف باید حرف شما باشد؟ مگر جز این است که شما هم مانند بقیه 75 میلیون نفر فقط یک رأی دارید و بس؟!

  سعید قاسمی و سعید قاسمی ها ، نیازی نیست ریش شان را بتراشند ، آنها اگر می خواهند خدمتی به مملکت و مردم کنند و استخوان های شهدایی -که دم از آنان می زنند- را در قبر نلرزانند ، ریش شان را نگه دارند و ریشه های زیاده طلبی های خود را بزنند و مانند بقیه مردم ، به همان یک رأی خود بسنده کنند.

فارغ از چند و چون رأی فائزه هاشمی ، اینک که قوه قضائیه ، شجاعت و سنت شکنی کرده و یکی از معروف ترین آقازاده های کشور را که فرزند آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی باشد را به اوین برده است تا حکم دادگاه درباره اش اجرا شود ، انتظار می رود اولاً افرادی مانند سعید قاسمی  که حتی در حمله به قوه قضائیه هم برای خودشان حد و مرزی قائل نیستند، رفتارشان را اصلاح نمایند و ثانیاً برخورد قانونی منحصر به فائزه هاشمی نباشد و از مهدی هاشمی و سعید تاجیک که به فائزه ناسزاهای رکیک می گفت گرفته تا متهمان دانه درشتی که در پشت میزهای مدیریت دولتی سنگر گرفته و بعضاً هم «خط قرمز» خوانده شده اند ، همه و همه به طور مساوی مشمول قانون باشند.

منبع: Asriran.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 605
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 2008
بازدید ماه : 4427
بازدید کل : 210726
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1